2011. november 21., hétfő

Való Világ (Reality Show)

Nem igazán nézem a a Való Világot (ami egy reality show a tv-ben), de most, mivel nem tudtam aludni és éppen Vasárnap van, és egy újabb "Párbaj" közvetítés, hát egye fene, gondoltam megnézem. Két villalakó, VV Eszter és VV Shadi "csapott össze", azaz mérték össze erejüket. Mivel nem nagyon nézem a műsort, arra hagyatkoztam (rosszul), hogy kinézetre ki a szimpibb, persze pár részt láttam, de annyiból ugye még nem lehet leszűrni ki milyen ember, tehát kezdetben Shadinak szurkoltam. Nagyon helyes srác, viszont ahogy a párbajon kiderült, egy kissé beképzelt. Eszterben pozitívan csalódtam, bár a legtöbb villalakó nem bírja, mégis már egy előző párbajról is győztesen tért vissza. Nos, a műsor alatt egészen megkedveltem, sőt mondhatni nagyon szimpi lett. És a műsor végén szurkoltam hogy ő mehessen vissza a villába. 79%-a a nézőknek úgy döntött hogy ő megy vissza, tehát ő nyerte a párbajt. Érdekes, hogy mennyi mindenen múlhat hogy egy ember mennyire szimpatikus, sőt, akit nem annyira ismerünk, lehet tévesen itéljük meg. Tehát a kezdeti Shadi "mániám" átalakult valami mássá, és elkezdtem Eszternek szurkolni. Nagyon okos, összeszedett nő. Egészen megkedveltem, szerintem mostmár neki szurkolok a Való Világban. Még Sherri (Seherezádé) is szimpi. Ő olyan kis aranyos. :-) Hát szerintem ezután sem leszek nagy Való Világ néző, de néha megnézek egy-egy részt. Unaloműzőnek jó. Sok ember (pl apu is) azt mondja vagyhát úgy gondolja, az ilyen "sorozatok" csak butítják az embereket. Szerintem meg éppen azért, mivel nincs megrendezve, akár tanulni is lehet belőle. Meg lehet figyelni bizonyos karaktereket, és hogy mi az ami elfogadható, vagy szimpatikus. Én szeretem azért, csak néha nincs kedvem hozzá, mert máshoz van kedvem. De amikor hangulatom van hozzá olyankor megnézem. Szerintem ezután is így lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése