2011. november 21., hétfő

Egyedül Ő

Nah szóval, valamit szeretnék letisztázni.... sokat írtam itt Spellboundról, de a félreértések elkerülése végett, én nem vonzódom hozzá, nem vagyok szerelmes belé, csupán csak megtetszett a stílusa, amit én "átvehetőnek" találok.

Egyedül R. az akit szeretek, senki mást. R.-t viszont nagyon nagyon szeretem, és nem tudok nem rá gondolni. Főleg éjjel jön az az érzés hogy de jó lenne vele lenni, legalább a közelében, látni a mosolyát, őt magát, vagy bármit ami hozzá tartozik. Beszélgetnénk, vagy csak üldögélnénk egymás mellett, vagy mellettem feküdne, esetleg megfognám a kezét és az úgy - jó lenne. Nem várnék semmi nagyon extra dolgot, főként olyasmit nem ami kellemetlen lenne számára, csak a közelségére vágyom, de nagyon. Csak hogy láthassam, vagy érezzem, velem van. Ő az akivel nem tudok betelni, akit örökké imádni fogok. Ő az, akinek éjjelente nézem a mobilomban a képét fekve, és símogatom azon keresztül és gondolatban üzenek neki. :-) Ő az aki többet ad nekem pusztán a létével, mint más akármennyi erőfeszítéssel és szeretettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése