2011. november 28., hétfő

Álom

Az előbb nagyon furát álmodtam. Mentem a pszichiáterhez, persze nem önszántamból, hanem mert a család elvárja és muszáj (saját akaratomból soha nem mennék). Ott mondja a doki, hogy ebből bennfekvés lesz, és benntart. Mivel látják hogy nem tudják bebizonyítani hogy valami bajom van, a család és mások előtt, akik jönnek látogatni és megkérdik miért kell még bent lennem, 3 heti bentlevés után, így látom hogy mikor elmegy a családom a pszichiáterem odasúg a konyhás néninek, hogy nekem "külön koszt lesz". Ebből már tudom, hogy ebédre valami számomra összekotyvasztott drogot kapok, hogy "szívjak", azaz hülyeségeket beszéljek majd a későbbiekben. Erre , hogy ezt kikerüljem másik asztalhoz ülök. Ekkor látom hogy emberekként viszik a kaját és nem nekünk kell kivenni a többi közül. Látom már nem menekülök, a levest azért nem eszem meg, de a másodiknál nézik hogy "minden belém kerüljön" (pont mint a gyógyszereknél szokás). Hát a kaja "megteszi a hatását", ha tényleg drog volt, iszonyatosan felpörög az agyam, jókedvem kerekedik. Pedig nincs rá okom, mégsincs rosszkedvem és lelkes vagyok. De a többieknek is be akarom bizonyítani hogy a kórház nem megoldás, hanem meg tudunk gyógyulni saját erőnkből. Így elkezdem hirdetni az "igét", azaz hogy meggyógyulunk, nem kell a kórház hozzá, és hogy mindenki egészséges. Ekkor megjelenik ismét a pszichiáterem, szúrja a szemét a dolog, és odaszól: "Márta ha nem türtőzteti magát, leszíjazzuk és akkor majd 'hirdethet'!". De ez nem szegi kedvem.... "Mióta büntetik azt ha valaki jókedvű?" - kérdem irónikusan a dokitól. Nem futamodok meg, hanem hirdetek tovább. Sok követőm lett hirtelen a kórházban, az egyik kórházi társam viccelődik hogy a boldogság utánunk iramodik mint a szajkó (ez egy rejtett szimbólum lehet a K Paxban volt kék madár "a boldogság madara" - a szajkó), én meg tovább viszem a viccet, és mondom lasszóval elkapjuk: lasszós madár. :-))) Erre a kórházban megjelennek körülöttem a "dokik": "Maga politizált, ezért büntetés jár, ez fájni fog, csak két lövés lesz a szeme közé (rejtett szimbólumokat használt - vágják oda gorombán)" - és látom hogy körülöttem egy csomó fegyver rámszegeződik (szóval sehogysem úszhatom meg a halált, kezdetben csak a "kényszergyógykezelést", majd ez lett a vége), és már lőnek is. Meghalhattam vagy nem tudom mert mintegy utolsó alternatívaként hogy éljek - felébredtem.

(Hát lassan tényleg itt tartunk már.... hogy bármit mondunk bármit teszünk, bármit megtehetnek velünk, kényszergyógykezelhetnek, mint ahogy régen sokkolták is az embereket árammal, bármi kitalált dolgot ránk foghatnak, stb...)

Ez az álmom is azt "hivatott" közölni (felnyitni az emberek szemét), hogy a pszichiátria valójában halálipar, és az embereket egy alacsony szinten akarják stagnáltatni, majd szépen lassan megölni ezekkel a brutális "3d"-s szerekkel (én csak így hívom a "gyógyszereket").

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése