2011. szeptember 30., péntek

Álom

Levelezek valakivel, Rékának hívják és neki írtam le a következő álmomat, szerettem volna R.-el is megosztani, mármint R.-el akit szeretek ;-) Az álmoknak mint tudjuk szimbólikus jelentésük van, ebben az álomban rengeteg „megfejtenivaló van”, vagyis részben üzenet is, azért is teszem közzé a blogban. Íme az álmom (vagyis inkább amolyan álmodozás féleség :-D):

Egy elhagyatott sötét városban voltam elveszve és találkoztam pár férfival talán 5-tel, de meztelenek voltak. Az egyiknek hosszú haja volt, és elkezdett megölelni. Én hagytam magam. Aztán csak tartottuk egymást, úgy voltunk ölelkezve, de én „ruhában” voltam. Aztán az egyik azt mondta meg kell találniuk az utcában a 15. számú házat, mert ott lakik valaki aki megmondja hol van megfagyva az idő – mivel úgy tűnt az egész városban nem telt az idő egy percet sem. :-P Szóval mondta hogy tudja hogy mi egymásnak rendeltettünk, de most nagyon fontos hogy elérjünk a 15. számú házhoz, és mondta a másik hogy ráadásul 13 percünk van erre, ami ugye furcsa volt, mivel hogy nem volt idő :-) De valahol visszafelé kellett haladnunk, hogy elérjünk ahhoz a házhoz. Persze még előtte megkérdeztem miért nincs rajtuk ruha, mire azt mondták, hogy az paradox lenne :-D Nem tudtam miért, az álmomban, de így utólag tudom :-) Szóval elintultunk a házhoz, de véletlenül túlmentünk rajta, és a 34-es háznál lyukadtunk ki :-P aztán szólt a férfi aki sürgetett, hogy már csak 6 percünk van, kérdeztem honnan tudta, ő meg a vállat vont. Aztán szóltam hogy kellene valami ruha, mármint mindannyiunknak, én sem voltam nagyon felöltözve. Vagyis szellősen, mintha tavasz lenne. Pedig eléggé hűvös volt, meg DARK (sötét)  mindenfelé.... szóval abban állapodtunk meg hogy magunkra keresünk valami meleg ruhát, úgyhogy becsöngettünk a tőlünk lévő második házba ami szám szerint a 42-es volt (ugyanis már továbbmentünk csak ugye rossz irányba). Akkor megkérdeztük hány óra, mire egy fiatal srác válaszolt a másik szobából, hogy az óra megbolondult, és visszafelé kell számolni a perceket, tehát most úgy kell venni hogy 8 év visszafelé a helyes idő. Akkor kérdeztük, nem e tudja véletlenül hogy hol van megfagyva az idő. Azt mondta hogy ott ahol a „drakónok őrzik a márványrudakat”. Ezt pontosan így mondta szó szerint. Ekkor én álmomban tudtam hogy ez azt jelenti, hogy a drakónok a hegycsúcsokon vannak, és azon kell felfelé csúszva haladni, lassan, óvatosan, mert veszélyes hely volt, de persze a hegycsúcsokhoz képest mi a centrumvárosokban voltunk. ;-) Szóval még dupla út. :-PP mondhatom Nagyon örültem neki. :-) :-D Szóval elindultunk, mert közben kiderült, csak akkor tudok felébredni, ha megtudjuk hol van megfagyva az idő. Aztán félúton, kb 48 km-nél azt mondtam, hogy nagyon fáradt vagyok, és álljunk meg pihenni. Mivel nem használtunk kocsit, mert nem volt, a divat más volt abban a városban. Postakocsik néha közlekedtek, de a lakosság szállítására semmi nem volt bevezetve :-P Vagyis de! Egy régi, csak nagyon ritkán közlekedő drakónra emlékeztető masina, de az kb minden héten csak 12:08 perckor indult, persze nem este, hanem hajnalban. Mondjuk az időt sem tudtuk és ezért nem várhattuk ki a hajnalt amiről azt sem tudtuk mikor jön el. Szóval megálltunk pihenni, és akkor odabújt mellém az a hosszúhajú ffi, és mondta hogy ő már nem bírja tovább. Muszáj le horgonyoznunk itt. Mert mint kiderült az a ffi, már egy hete nem evett, és nagyon legyengült. Aztán valami élelmet mentem volna keresni, de mondta hogy hasztalan, mert ő mással táplálkozik. :-P Kérdeztem: mivel? Mondta, hogy érintés energiával, és szavakkal. Ekkor valahogy felébredtem. :-DD Hát érdekes álom volt, és tudom hogy jelentett vmit :-) Már részben megfejtettem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése