2011. augusztus 26., péntek

Tanulságos nap

Ma nagyon sokat tanultam. Kezdődött azzal, hogy azon gondolkoztam, hogy vajon hogyan kellene úgy élni, hogy az helyes és megfelelő legyen. (Valaki a chaten azt írta, hogy a hibáink beismerése már egy jó irány - vagy valami hasonlót). Én ma arra jutottam hogy szeretném megismerni az Igazságot, mégpedig azt az igazságot, ami az ÉLETET helyezi előtérbe. Azt az életet amiért érdemes harcolni, legyen bármily apró is. Először is arra a következtetésre jutottam, hogy nem kellene húst és növényi anyagokat ennem - azt hiszem ha sokan ezt megtennék, sok Életet lehetne megmenteni. Nagyon félek, hogy hogy nem fog sikerülni, de imádkozom, hogy összejöjjön hogy csak tejet és tojást ennék. Ez a két "élelmiszer" talán az amihez nem kell leölni sem növényt sem állatot. Mamám azt mondta a kenyér is olyan, mert magból készül, búzából, ami amugy is kipereg a növényből. Nos, én ebben nem vagyok tájékozott, de szeretném addig kihagyni amig be nem bizonyosodik hogy valóban így van e. Sajnos nem vagyok jó egyáltalán, egész életemet figyelmetlenül éltem, sokszor elhalasztottam jót tenni. Volt sokszor olyan is hogy Rosszat tettem. Én ezeket nagyon bánom, és mindig emlékezni fogok rá.... de szeretnék úgy élni, hogy senkinek ne ártsak és segíthessek. Ez nagyon nehéz, de bíznom kell Istenben, hogy segít. Ma azt hiszem megmentettem egy hangyát, bár nem egyedül, Isten segítségével. Egy pók majdnem megette, már körbe volt hálózva..... több órát kínlódtam, hogy valahogy szabaddá tegyem, de aztán végül valahogy sikerült a hálót lehántania magáról. Most a szobámban az asztalon van, remélem, nem lesz semmi baja, és rendben lesz. Ezt nem azért írom, hogy mit tettem, hanem hogy mennyire fontos az, hogyha valaki bajban van, akármily picike életről is van szó, az erőnkhöz mérten próbáljunk meg segíteni. A lényeg amit mondani akarok - minden élet értékes, mert lehet nekünk csak egy a sok közül, de annak a hangyának az egyetlen élete! Nagyon szeretnék jó lenni, őszintén, és bárcsak jobb lenne a világ, bárcsak ne lenne ennyi szenvedés... ezt kívánom, vagyis azt hogy senkinek ne legyen rossz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése