2011. augusztus 25., csütörtök

Ismét valami megtört bennem...

Mostanában nagyon nem találom magam és a helyem, megtört vagyok.... valami megtört bennem mélyen, visszafordíthatatlanul. Ismét, mint 2001-ben. De a szeretet megvan bennem ugyanúgy. Csak érzek valami hiányt... azt hiszem mégjobban hiányzik R, mint valaha.... de olyan érzés mintha egy fal megpróbálna elválasztani tőle lélekben..... pedig érzem nagyon erősen, hogy nagyon szeretem, de "valakik" gátolják azt hogy érezzem őt, pedig nagyon szeretnék vele lenni legalább asztrálisan. Érzem a szerelmet iránta, nagyon erősen, de közben "valakik" tolnak visszafelé, hogy ne találjam meg, keresem a kezeit, keresem a közelségét, és valakik húznak visszafelé... nem akarom, nem akarok elszakadni tőle, még akkor sem ha soha nem tartoztam hozzá, de én úgy érzem igen, ezt érzi az ember mélyen belül.... mindig éreztem, akkor is mikor nem nagyon éreztem olyan közel, Ő akkor is közel volt, ez amolyan tudás, bizonyosság. Nem szakíthatnak el tőle senkik, és semmi sem! Ha a fizikális szinten nem is lehetek hozzá közel, asztrálisan folyamatosan keresem és megyek utána, követem és ő is követ engem mindenhová. Soha nem fogom magára hagyni, mindig mellette leszek. Mégha csak a másik világban is....

Egyébként ma történt egy ijesztő dolog. Éjfél tájban lefeküdtem hogy megpróbáljak aludni. Eléggé szenvedtem a gyógyszertől, forgolódtam az ágyban, nem tudtam mit kezdeni magammal.... amikor a fal felé fordultam, láttam a falon (volt egy kis fény a szobában) hogy egy "oda nem illő" árnyék van ott. Nem alak volt, semmi extra, csak annyi, mintha a takaró árnyéka lett volna, de jóval magasabban volt, mint ahogy elvileg kellett volna látszódnia. mintha valami nagy pakk lenne rajtam olyan árnyék volt. gyorsan felkapcsoltam a villanyt, akkor nem látszódott.... eléggé megijedtem, mert semmi magyarázatot nem találtam minek az árnyéka lehetett.... aztán kb egy óráig nem mertem lekapcsolni a villanyt. Aztán kipróbáltam óvatosan ha lekapcsolom látszik e.... aztán már nem volt ott. Megnyugodtam, de félek is hogy ismét "visszajön" ez a dolog. Elég ijesztő, mert nem tudom mi volt és miért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése