2006. augusztus 10., csütörtök

orr-piercing

A mai napom is átlagosnak mondható... nem sokmindent csináltam, elmentem felköszönteni tesómat, vettem neki csokit meg adtam neki egy kis pénzt. Aztán bringával körülnéztem a városban és vettem egy "Hogyan gondozzuk akváriumi halainkat?" cd-t, amit itthon meg is néztem, tetszett. Képzeljétek, van orr-piercingem!!! Egy hete rakattam be a Piroska kozmetikában. Elmesélem hogy történt ;) Szóval először az az ötletem támadt, hogy rakatok még be a fülembe 2 db pötty-fülbevalót, mert láttam valahol a neten egy lánynak a fülében és nagyon megtettszett, hogy több volt neki. Tök királyul nézett ki. Szóval szóltam anyáéknak, hogy megyek rakatok be még két fülbevalót a fülembe. Imre azt mondta, hogy miért nem piercinget, mondjuk a hasamba. Én csodálkozva megkérdeztem, hogy: "Miért, nem ellenezné?" Erre ő: "Nem, szerintem jól nézne ki." Így kezdődött. :PP Szóval megbeszéltük, hogy rakatok egyet az orromba, mert titkon már nagyon régóta vágytam piercing-re, csak sohasem említettem senkinek. Szóval ez nem egy hirtelen ötlet volt részemről, csak azért nem rakattam eddig, mert azt hittem Imre nagyon leszidna érte, de mint kiderült még tetszene is neki! Anyu ezért nem haragszik, mert ő tök rendes meg ő hagyja hogy én döntsek a saját dolgaimról. Szóval anyuval elmentünk a városba, oda ahol régen berakták a fülbevalómat, azt a kettőt ami már bent volt egy éve. De ott azt mondták már nem foglalkoznak ilyesmivel, és elirányítottak egy másik kozmetikába. Onnan is továbbküldtek az úgynevezett Piroska kozmetikába. Na, az első nap még csak a fülbevalót csináltattam meg, 900 ft volt egy belövés, nem volt drága, a fülbevalóval együtt. Két fiatal lány volt a kozmetikus, az egyikőjük lőtte bele. Azt javasolták, hogy úgy nézne ki jól, ha az egyik fülemben lenne három pötty a másikban egy, így végül nem úgy lett ahogy eredetileg elterveztem, hogy kettő-kettő mindkét fülembe. És hát igazuk volt, tényleg így klasszabb lett, meg extrémebb is. :PPP Még ezen a napon anyukám kiszedette a szemöldökét ugyanitt és az egyik kozmetikus azt mondta nekem, hogy nekem nem jól van kiszedve a szemöldököm. Így én is maradtam egy kis szemöldök-kiigazításra, de ezért nem kértek pénzt, ingyen megcsinálták, de én adtam 200 ft-ot hogy azért mégse ingyen dolgozzon az a kedves lány. Azt mondták, hogy hagynom kéne hogy kinőjön jobban, mert most nagyon vékony és nem is jó a formája. Így elterveztem magamban, hogy megfogadom a tanácsukat és legközelebb már velük szedetem ki, mert ők mégiscsak profik ebben. :) Másnap mentem betetetni az orr-piercinget, ugyanide, és bevallom nagyon izgultam, hogy fájni fog. Azt gondoltam, hogy jobban fáj mint egy fülbevaló belövése, de pontosan ugyanolyan volt, tehát nem fájt egyáltalán. Az orromba is egy pöttyöt lőttek, de fülbevaló nagyságút, mert olyan volt nekik... eléggé nagynak találtam és ők is mondták hogy annak fog tűnni, és hogy majd két hét múlva lehet kicserélni egy kisebbre. Én viszont 5 nap után kicseréltem egy kisebbre, mert zavart hogy olyan nagy. Most egy kis ezüst csillag van az orromban ami nagyon tetszik! Remélem, hogy nem lesz probléma vele a továbbiakban sem, mert nagyon imádom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése