2006. augusztus 11., péntek

Eger az Otthonom

Kedves Barátaim.. ma visszaemlékeztem azokra a napokra, hetekre amiket Egerben töltöttem az Eventus-ban és a kollégiumban. :)

Bizonyára sejtitek, hogy csupa jó emlékem van róla azért írom most le ;) Igen, mert tényleg, valóban minden egyes nap amit ott tölthettem ajándék volt. Mindenkinek van egy hely ahol él, és egy hely ahová tartozik, a legideálisabb esetben e két hely egy és ugyanaz. Nálam sajnos a két hely különböző. Ahol élek az Békéscsaba, de ahová tartozom az Eger. Igaz, itt élnek velem a szüleim, mégis Egert érzem igazi otthonomnak. Az ottani iskolai közeg nagyon meghatározó az életemben, mikor ott voltam velük, az osztálytársaimmal és szobatársaimmal, kint az iskola udvarán várakozva nagy mappákkal a rajzórára, az csodálatos élmény volt nekem. Fiatalok voltunk, gondtalanok és szépek. Vagyis legalábbis az osztálytársaim mind nagyon csinosak és szépek voltak. ;) Én nem tudom magamról mennyire, szerintem átlag voltam. De átlagnak is jó volt ott lenni, mert mindenki kivétel nélkül különleges egyéniség volt. A sok hosszú hajú lány a divatos cuccaikban, Istenem, mennyire hangulatos! Sütött a nap és a sok tini együtt ment suliba, csevegve, vidáman. Most 23 éves vagyok, de mégis úgy érzem közéjük tartozom. Azt hiszem most értem el arra a "fejlettségi szintre", amelyben akkor kellett volna lennem mikor Egerben voltam, hogy értékelni tudjam azokat a napokat. Hogy közülük valónak érezzem magam. Most jött el az az idő, hogy így érzem. Most kéne ott lennem velük. Most igazán csodálatosan érezném magam velük, még a kényesebb lányokkal is. Hiányzik a suli. Nagyon hiányzik. Igazság szerint már dolgoznom kéne... de én Egerbe vágyom az Eventusba. Sokan mondják, hogy az milyen szar suli, pedig nem az. Szerintem mindenkinek a saját sulija a legszarabb akkor mikor éppen odajár. De utána rájön, hogy nem is volt az olyan rossz, sőt jobban belegondolva még klassz is! :)))) Hát igen, így van ez... esküszöm egyszer Egerben fogok élni és összejövök a régi barátaimmal újra. Meg fogom tenni. Vajon ott lesz még az a kis sarki bolt ahová mindig jártam kaját venni suli után? És vajon lesznek még koleszosok az Eventus udvarán? Istenem, tudom hogy oda tartozom, egészen biztosan érzem. Eger az igazi Otthonom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése