2006. július 27., csütörtök

Ami igazán fontos az Életben

Az ember rájön dolgokra, ha túl sok időt tölt magányosan... rájön dolgokra az élettel kapcsolatban például.. én most arra jöttem rá, hogy nincs semmi ami fontos lenne a világon, egyedül a szeretet.. Minden elmúlik. Vannak az embernek hobbijai, mint például nekem az Akvarisztika vagy az internet, de rájöttem, mind üres. Arra jó, hogy lekössem magam, jólérezzem magam, de nem ad semmit ami ténylegesen is érték lenne. Vagy itt van az írás... eddig azért írtam, mert adni akartam valamit magamból, most ezt a bejegyzést viszont más céllal írom... adni akarok valamit ami igazán fontos az életben: egy megértést, hogy a Szeretet számít egyedül és azok akiket szeretünk. Szeretném, ha az aki olvas engem ezt átérezné és magáévá tenné... elsőre ez nagyon nehéz, iszonyúan. De ennek meg kell történnie. Mint ahogy nálam is megtörtént. Ezt mostmár soha többé nem fogom másképp gondolni. Lehet, hogy egy időre elfeledkezem róla vagy nem beszélek róla, de a szívembe mélyen belevésődött ez az érzés.

Ezt kell továbbadnunk és gyakorolnunk az életben a Szeretetet és a családtagjainkkal való együttlétet. Használjatok ki minden lehetőséget mikor velük lehettek, mert nagyon sokat fejlődhettek általa... hogy mi a fejlődés? Nem más mint ami az életet szebbé és boldogabbá teszi. Ami közelebb visz önmagad és mások megismeréséhez. És Isten megismeréséhez, de hívjuk Őt inkább "csak" Szeretetnek. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése