2006. június 2., péntek

Vajon létezik itt szerelem?

Már nem vagyok szerelmes... úgy látszik csak egy fellángolás volt amit a biztonsági őr iránt éreztem. Nem tudom, fura egy érzés, mert amikor meglátom úgy érzem tökre vonzónak találom, viszont amikor nem vagyok a közelében csöppet sem hiányzik... azt hiszem fel kéne adnom a szerelembe vetett reményem... már rég rájöhettem volna, hogy amióta beteg lettem már nem tudok szerelmes lenni. A szerelem túl komoly dolog ahhoz, hogy itt ezen a világon meg lehessen találni. A szerelem nem csupán egy adott pillanatra, napra jellemző, hanem végigkísér az életen. És ilyet még sohasem tapasztaltam. Nem voltam még soha ennyire szerelmes. Tehát igazán még nem voltam szerelmes. Talán nem is leszek sohasem. Itt a Földön, csak hangulatok, pillanatok vannak, de örökké tartó lángolás nem létezik. Fura, mert tapasztalatom a szerelemben illetve úgy mondom inkább hogy kapcsolatok terén, egyenlő a nullával. Mégis fény derült erre a titokra számomra.

Más: Mostanában rettentően vonz a modellek világa, a fény a csillogás. Minden vágyam, hogy egyszer modell lehessek, csak sajnos nincsenek meg hozzá az adottságaim. Nem vagyok sovány, nem vagyok modellalkat, nem vagyok 170 feletti, pedig imádnám a modellek életét, bármilyen nehézségek is vannak benne. Tudok koplalni, már beleszoktam abba is, szeretem a modellvilág hangulatát, a felszínes csevejeket, a semmitmondó kifutók világát. Rengeteget nézem a Fashion tv-t. Csodálva meredek az üres tekintetű vékony modellek arcába, elbűvöl minden ami a divattal és szépséggel kapcsolatos. Miért nem tudtam egy kicsivel magasabbnak és vékonyabb alkatúnak születni? Viszont rengeteg modell-weboldalon regisztráltam poénból, vagyis kicsit kárpótlásképpen azért mert nem lehetek modell, bár el tudom képzelni milyen nevetségesen hat az én fotóm a sok tehetség fotói között.. viszont egy modellügynökség felfigyelt rám!!! Igaz csak portrét tettem fel magamról, tehát az arcomra figyeltek fel... szóval ők nem tudják hogy nem vagyok egy modellalkat... arca meg mindenkinek lehet ugyebár.. meg ugye egy fotó sikerülhet jól is... azt írták, hogy szívesen dolgoznának velem, de én nem törődöm ezzel a levéllel, hiszen tisztában vagyok az adottságaimmal természetesen. De hízelgő, és azért udvariasan válaszoltam rá persze. Bárcsak egyszer a modellek életét élhetném! Régebben volt egy Reality show a Fashion Tv-n, a címe MODELFLAT volt, ahol egy modellakásban 8 modell élt együtt a tv-képernyőkön. Minden nap részeket közvetítettek belőle. A modellakás tök modernül volt berendezve és teli volt szép vékony modellekkel. Jó volt nézni és én is odavágyódtam közéjük. Titokban szeretek középpontban lenni bár ezt sohasem mondtam senkinek még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése