2006. május 24., szerda

Megtaláltam Annát!!

Sziasztok!! Nagy hírem van!! Vagyis számomra hatalmas öröm ez... Rátaláltam Annára (a volt szobatársam és barátnőm), az interneten a myvip oldalán leltem rá és ott volt az email címe is és írtam is neki, ő pedig válaszolt!!!! :)))) Féltem, hogy esetleg nem fog válaszolni vagy pedig hogy még haragszik rám, de ő nagyon nagyon édes volt és kedves, és én annyira boldog vagyok hogy megtaláltam!! :) Eddig két levelet váltottunk egy nap alatt... remélem néha még fogunk egymásnak írogatni és hogy fent tudjuk tartani a barátságot valami módon, mert nekem nagyon fontos Anna.. úgy szeretném látni őt, és persze Katit is, de Katiról nem tudok egyenlőre semmit...

Van egy másik hírem is, azt hiszem újra szerelmes vagyok... na jó ez még azért túlzás, de nagyon nagyon vonzódom valakihez, aki a Tesco-ban dolgozik biztonsági őrként. A nevét nem tudom, de a bejáratnál szokott őrködni, kis félhosszú barna haja van, kék szeme és Imre (anyukám barátja) ismeri. Gondolkoztam rajta hogy legközelebb odamegyek hozzá valamilyen ürüggyel... de még túlságosan félénk vagyok... de nagyon nagyon tetszik!!!! Remélem nem családos ember, bár a helyes pasiknak mindig van valakijük.. :(( De inkább nem is szomorítom el magam ;) Inkább örülök hogy még van bennem érzés és nem halt még ez ki belőlem teljesen ;))) Bárcsak vonzerőm is lenne, hogy meghódítsam ;)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése