2006. május 11., csütörtök

Egy kiadvány, mely kedvenc lett :)

Ismét egy klassz napon vagyok túl :) Bár olyan számottevő egetrengető dolog nem történt, mégis nagyon imádom ezt a napot :))) Az orvosomtól, Magdolnától kaptam két kis könyvecskét, mely a betegségemről, a skizofréniáról szól, és szinte minden tudnivaló benne van a betegségről illetve a gyógyszerekről amiket szedek rá. :) Kicsit olyan munkafüzetszerű ez a két könyv. A Sanofi Aventis kiadványa. Ma délután anyukámmal átolvasgattuk közösen, tesztek is vannak benne, azokat kitöltögettük, és tökjó, mert lehet bele írni tapasztalatokat, jegyzeteket a betegségről. Nagyon szimpi kiadvány, a design-ja is úgy van kitalálva, hogy vonzó legyen a beteg számára és szívesen forgassa, olvasgassa. :) A lapjai tökjó minőségű fényes lapfajtából készültek. Tényleg klassz és az hogy egy ilyen kis jelentéktelen dolognak tudok örülni :))) El is határoztam, hogy úgy fogom vezetni ezt a kis füzetecskét vagy kiadványt, mint egy naplót, hogy leírom bele az összes tapasztalatom a gyógyszerekről, tünetekről és minden alkalommal magammal viszem a pszichiáteremhez és megbeszéljük a benne általam feljegyzett dolgokat is. Valójában ezért is kaptam. :) Különböző kérdések vannak benne még, pl. hogyha megyek kontrollra vagy hasonló, kik vegyenek még részt, kik jöjjenek velem, mi lesz a célja a beszélgetésnek a pszichiáterrel, szerintünk miről kellene hogy szó essen, valamint a családtagjaim szerint... sok-sok-sok-soook kérdés van benne mindenre kitérően. Nagyon cuki kiadvány tényleg :PPP Olyan amilyent én is kitalálnék, - ha nem lenne kitalálva - a betegtársaimnak :PPP A címe egyébként: Pszichoedukációs Program a Skizofréniáról (PEPS). Eddig két részt kaptam a dokimtól, remélem lesz folytatása is :))) Majd megkérdem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése