2006. április 3., hétfő

Imádlak mai nap!

Király, nyári idő van odakint! El is határoztuk Imrével meg anyukámmal, hogy kertészkedünk. :) Most bizonyára valami fordulatra vártok hogy hirtelen elkezdett esni az eső, de nem: ez tényleg egy tökéletes nap! Végre :) Szóval egész délelőtt virágokat ültettünk, szerencsére fel tudtam kelni, teljesen frissen ébredtem :)))) Azért is örültem a mai időnek, mert felvehettem a legújabb ujjatlan felsőmet :) De rögtön el is keseredtem, mert túl vastag benne a karom :(((( (Bizonyára a tinikoromban oly gyakori súlyzózás miatt). Soha senki nem világosított fel, hogy a súlyzózás vastagítja a kart, bár tudom, tudom, hülye vagyok, mert ezt tudnom kellett volna. Szóval mégsem olyan tökéletes nap, de sebaj. Én mindig abban a hitben éltem, hogy fogyaszt. Mindegy, azzal vigasztaltam magam hogy Britney-nek is vastag a karja és jól néz ki. Meg a kedvenc színésznőmnek, Christina Chambers-nek is. :) És most amúgy is fogyózom ezerrel, hátha a karom is vékonyodik. :) Ettől jobb kedvem lett :)))

Egyébként tényleg boldog vagyok ma és nincs a világon semmi, semmi, ami el tudná rontani a kedvem! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése