2006. április 24., hétfő

Boldog vagyok :)

Ma olyan boldog vagyok! Ami érdekes, hogy nincs is különösebb oka... egyszerűen érzem, hogy Jó. :) Arra gondolok, hogy nem leszek beteg egész életemben, hanem teljesen meg fogok gyógyulni, és teljes, csodálatos életet fogok élni! Ez annyira JÓ! Minden meg fog javulni, minden szép lesz, mint az álmaimban, csak erre tudok gondolni :) És most úgy érzem el vagyok telve szeretettel :))) Mintha valaki ott belül szeretne engem teljes erővel és én ezt érzem az egész testemben és bensőmben! :))) Mintha nem lennék egyedül, mintha a testemben két ember lakna: én és egy Szerető Valaki aki teljesen hozzám tartozik, én pedig hozzá! De egy test vagyunk, csak két lélekkel... illetve a lelkünk is most egy szerető közösség mely betölt teljesen. Szerintem ez Isten :) Ti mit gondoltok? Lehetséges, hogy tényleg meglátogatott most? :))) De JÓ annyira JÓ!!! Annyira boldog vagyok, mert most teljes vagyok! Nem érzek hiányt, sem fáradtságot, sem szomorúságot, csak teljességet. :) Nem hiányzik senki, még Ő sem, mert érzem, hogy ITT VAN! Egyébként pár órával ezelőtt nagyon kértem Istent hogy jöjjön el, mert szükségem van Rá... és most tényleg itt van!! Olyan jó érzés! Bárcsak le tudnám írni, milyen!! Érzem a Szeretetét ahogy telített vagyok vele és a szeretet energiáját! KÖSZÖNÖM ISTENEM!! NAGYON SZERETLEK! Annyira érzem, hogy Jónak kell lennem, hogy Szeretnem kell az embereket, mert ez jó érzés és mert ez Neki is jó érzés, sőt az embereknek is! Egy időben volt, hogy eltávolodtam Istentől és így magamtól is, és akkor éreztem hogy valami nem jó. Most viszont érzem, hogy segít, hogy itt van, hogy ad erőt és Szeretetet nekem hogy újra az lehessek aki vagyok és akinek hiszem magam. Igen, mert hiszem, hogy jó vagyok, Ő segít ebben nekem, mert én nem tudok a rosszal azonosulni, nem a gonoszhoz tartozom, mert én Istent szeretem és a Szeretet a mindenem! Nem tudok más lenni, bár volt olyan hogy megragadott egy egy stílus, mely nem a Jóhoz tartozik, írásstílus, életstílus vagy beszédstílus, de egyikkel/ben sem éreztem magam kényelmesen, inkább azt éreztem mikor valamelyiket használtam vagy átvettem, hogy valami nem jó, sőt nagyon rossz és ez nem én vagyok... Istenem, Annyira Szeretlek!!! Ugye érzed? Annyira szeretnék mindig Jó lenni, mert olyan boldog vagyok, mert amit most érzek az MINDEN, a legmagasabb foka a boldogságnak!!! A TE SZERETETED érzem most amely betölt teljesen és benne érzem a Szereteted az emberek és a világ iránt! Mintha az amit Te érzel, most én is érezném és a SZERETET BOLDOGSÁG!!! Igen a kettő egyenlő. Olyan jó, hogy ezt megéreztem Teáltalad Istenem! Bárcsak ez az érzés mindig itt lenne bennem, mostmár ezért fogok imádkozni... hogy ne veszítsem el, és hogy Téged ne veszítselek el... Annyira Szeretlek és Minden embert!!!! SZERETLEK TITEKET ÉDES BARÁTAIM!!!!! Bárcsak mindenkit meg tudnék ölelni szorosan de gyengéden és átadni amit érzek!!!! Hogy boldoggá tegyelek titeket is és együtt boldogok legyünk nagyon! Ne féljetek Drága Barátaim, mert el fog jönni Jézus és akkor minden csodálatos lesz, mert Ő olyan Szerető, és annyira Jó lesz minden!!! És ha érzitek Istent és ha szeretitek akkor Boldogok lesztek !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése