2006. március 24., péntek

Tavasz, Tavasz, Tavasz!! :)

Hétfőn megyek a pszichiáteremhez, megbeszélni, hogy ne kelljen kapnom a Risperdal injekciót, hanem helyette az Amitrex-et tablettában... légyszi szurkoljatok hogy belemenjen!! Amikor az Amitrex-et szedtem, semmi gond nem volt, nem is hízlalt és nem voltam olyan fáradt sem tőle.
Hamarosan lesz pszichológusom is :) Nagymamámnak jutott eszébe, hogy jó lenne, mert sokszor mondogattam neki hogy úgy hiányzik a beszélgetés, legszívesebben állandóan beszélnék és mesélnék magamról... azt mondta, hogy tud egy jót, csak annak nagyon be van táblázva az ideje. Hát remélem, hogy tényleg jó, mert nem akarok egy olyat kifogni aki csak a pénzért csinálja.
Az tuti, hogy mindenről fogok neki beszélni, többek között arról is, hogy hiányzik a "Csodavilág"... erről már írtam a www.bura.hu fórumában, hogy mit is értek ezalatt pontosan, de akkor most ide is leírom: amikor a betegségem aktív periódusában vagyok/voltam, akkor minden körülöttem forgott... a tv-ből beszéltek hozzám, hangokat hallottam, varázslatos dolgokat képzeltem. Olyan ez mint egy drog.
Tudod, hogy ártalmas, de szükséged van rá, hogy elfogadható életed legyen... Mi skizofrének valahogy így vagyunk ezzel, legalábbis én a magam részéről, hogy valamiért a betegségre szükségünk van. Vannak durvább verziói a skizofréniának is, én is voltam olyanban de enyhébb-ben is, és az enyhébb igazán élvezetes számomra. Mikor nem olyan dolgokat hallucinálsz, hogy meg akarnak ölni vagy hasonlók, hanem hogy te vagy a sztár.

Na ez hiányzik ez a csillogás, ez a különleges hangulat és erre folyamatosan szükségem lenne. Úgy érzem már a lételememmé vált és ha nem sikerül ezt - akár szándékosan is - előidéznem, ezt a "csodavilágot", totál szar a napom. Viszont ugyanakkor a rossz periódust sem kívánom magamnak vissza. Ez egy kétélű penge.

Tegnap a Mónika show-ban a MÁSSÁG-ról volt szó (biszexualitás, homoszexualitás, leszbikusság), de sajnos még nem láttam. Megkértem nagymamámat hogy vegye fel nekem videóra mert pont náluk voltunk és készültünk elmenni. Ma meg fogom nézni. Az előzetes eléggé érdekes volt. :) Olyan fura, szerintem nagymamám is sejti, hogy engem vonzanak a lányok is, és nem reagált semmit mikor látta hogy mi a téma a Móniká-ban és kértem hogy vegye fel nekem.. :PPP

Egyszer azt hiszem már előtte is elszóltam magam egy picit, valami olyasmit mondhattam, hogy "Mó-ba bele tudnék szeretni".. (Mó egyébként Móni az egyik legkedvesebb leszbikus barátnőm).

Tényleg, felfedeztem egy leszbikus honlapot ami nagyon klassz!!! A www.pride.hu-t. Fel is adtam egy hirdetést, hogy keresem Katit és Annát... bárcsak valaki tudna róluk valamit...

Mit írjak még nektek? Ja igen. Van egy új levelezőtársam Ukrajnából, Svetlana a neve. Nagyon aranyos és úgy érzem visszahozza a tini-éveim hangulatát a leveleivel :)))) Olyan szenvedélyesen ír, olyan édesen. Angolul levelezünk. :)

Meg is beszéltük, hogy milyen klassz hogy már ilyen tavaszias az idő. Persze nem csak erről esett szó, de valahogy át akartam vezetni az egyik témát a másikba :PPPP Szóval csodás idők vannak mostanában, imádok kint lófrálni, bár hiányzik valaki akivel együtt lófrálhatnánk. Én mindig csak nagymamámmal vagyok, pedig tudom ez nem túl helyes vagy egészséges, szereznem kéne korombeli barátokat... Istenem úgy hiányoznak Liviék!!!!!!!!! Már írnom kéne nekik levelet, de valahogy nem jönnek úgy a gondolatok...

Meg fogjuk őket látogatni, Imre megígérte hogy elvisz kocsival és egybekötjük az Egri utat egy kis máshova kiruccanással is :PPP Már alig várom!!!! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése