2006. március 22., szerda

Egyre közelebb Istenhez...

Mostanában "megtanultam" érezni Istent :) Esténként, mikor lekapcsolom a villanyt, teljes csendet csinálok magam körül,beülök az ágyikómba, bebugyolálom magam a takaróval és figyelek... összekulcsolom a kezem, behunyom a szemem és figyelek az érzésre. Ilyen intim együttlétet azelőtt még sohasem éltem meg Istennel. :) Mert igen, elmondhatom, hogy érzem Őt! És beszélgetek vele! :) Olyan mintha a kezemből indulna ki, az összekulcsolt kezemből a kapcsolat Isten és én köztem... azt hiszem kezdem érezni hogyan kell helyesen imádkozni és érezni Istent!! :))) És elmondhatom hogy ennél csodásabb érzés nincs, nagyon boldog vagyok ilyenkor és igen különlegesek ezek az alkalmak. :) Ilyenkor mindig megélem Vele a tökéletes harmóniát. :) Olyan mintha az összekulcsolt kezeim közül az egyik az Övé lenne, a másik pedig a sajátom. Hihetetlen erő van az összekulcsolt kezekben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése