2006. március 29., szerda

Király, van leszbikus-gyűrűm újra

Ismét itt vagyok :))) Mostanában azon kapom magam, hogy állandóan írok a naplómba :PPP Ez király, mivel imádom ezt tenni :)))) Régebben volt hogy fél évig sem írtam ide, de most ez megváltozott :) Épp az imént fejeztem be egy fergeteges dumapartit Zsikével. A bura.hu-n beszélgettünk mindenféléről ami jött :) Tökjó megadott pár könyvcímet amik után feltétlenül utánanézek holnap a könyvtárban!

Ja, gondolom már türelmetlenül és körmötöket lerágva várjátok mik a fejlemények a gyógyszerváltoztatást illetően. Nos, találjátok ki! ;PPPP Oké oké nem csigázom tovább a kiváncsiságot: Hát NEM. Nem lehet változtatni. Továbbra is a Risperdal Consta marad az 50 mg-os. Azért teszem hozzá hogy 50 mg-os hogy átérezzétek a dolog súlyát ;( Ugyanis az 50 mg-os kiszerelésű injekció már nagy adagnak számít. Legszívesebben írnék pár nyomdafestéket nem tűrő káromkodást ide, nade ezt most inkább kihagyom, meg nem is az én stílusom. Najó, egyszerűen nem akarok a naplómba csúnya szavakat. ;) Ez a napló szent és tiszta. Ez az a hely ahol leírom mit érzek, viszont ha teljesen kiadnám magam itt akkor talán páran csalódnátok bennem. És ezt nem akarom. Gyáva vagyok, igen gyáva. És nem akarom senki lelkivilágát megsérteni aki olvassa a naplómat, mert tudom vannak egy páran (illetve egyről tudok) akik azt vallják hogy csúnya szavak ne hagyják el soha az ember száját. És ezt én tiszteletben tartom, sőt irigylésreméltónak tartom, ha valaki így is él. Szeretnék én is ilyen lenni de ugyanakkor ki is adnám magamból a mérget... Beismerem, ki is adtam valahol ahol tudom hogy nem sért senkit a szabadszájúságom ;) De csak írásban, tényleg csak írásban adom ki annyira magam mint valahol tettem. De itt akkor sem fogom. Na mindegy, lényeg a lényeg, hogy eléggé felhúztam magam azon, hogy nem lehet változtatni a gyógyszeremen, mivel eléggé kiüt ez ami most van. De persze ezt nem mutattam ki az orvosnak meg senkinek csak a neten adtam ki magamból a feszültséget egy helyen.

Más téma és valamivel kellemesebb: Ma vettem egy gyűrűt a hüvelykujjamra! Nem találjátok ki miért ;) Dehogynem, hiszen ott van a címben! :PPP Igen, a hüvelykujjon hordott gyűrű a leszbikusok és melegek jele. Nagyon feldobott ez az egy kis gyűrű, nem is tudjátok!! Miután megvettem, büszkén villogtattam az utcán, meg mindig úgy tettem a kezem, - ha lányt láttam - hogy lehetőleg feltűnjön. Szeretem felhívni magamra a figyelmet, mégha ez eddig nem is derült volna ki ;P Van valami feltűnési-viszketegségem az tuti :PPP Ja, meg mondjuk ez még a gyűrű vásárlás előtt volt de láttam egy lányt az otp-ben (mert ott is voltam ma), aki totál leszbikusnak nézett ki. Olyan volt mint Kismocsok a Való Világból. Ő is az otp-ben várakozott egy széken és kiszúrtam hogy egy lány hátsóját nézi. Az volt a vicces hogy én is pont annak a lánynak a hátsóját néztem! :PPP Aztán összenéztünk és kicsit bele is pirult hogy én észrevettem mit néz. Láttam a szemében valamit, mintha egy felismerés futott volna végig benne hogy én is "az" vagyok. Aztán párszor felállt és elsétált előttem, mint aki várakozik valamire és párszor rámnézett. Eszméletlen milyen gyorsan veszik a leszbikusok egymásról hogy a másik is "az"! Valahogy kihegyezett antennánk van erre és tökjó volt a felismerés miszerint ez az antenna nálam is kiválóan működik! :))) Nagyon bejött nekem az a lány! Aztán mikor elment, mert sajnos meglátta hogy nem egyedül vagyok, utána végig az utcán is figyeltem hátha újra összetalálkozunk... de sajna nem. Meg más lányokat is figyeltem hátha kiszúrok egy "olyat" mint én. ;) Láttam pár "leszbikus-gyanús" egyént. Meg van egy bolt felénk ahol van egy eladó aki tuti hogy "az". Már többször megfigyeltem hogy nagyon nézi a lányokat, meg mikor én úgy néztem rá, mintha tudnám róla, akkor ő valahogy úgy nézett vissza mint aki megadja a választ hogy "Igen az vagyok".

Azt hiszem többször meg kéne látogatnom azt a boltot. ;P Bár odáig tuti hogy nem jutnék hogy leszólítsam, de számomra a kis szemezések, flörtök is nagyon izgik és élvezetesek!

A napom egyébként klassz volt a dokinál azt a dolgot kivéve. Egész nap járkáltam, meg voltunk Gyulán és tettünk egy hatalmas sétát ott is. Megsétáltattuk Zoyá-t, Imre kutyáját.

Azt nem említettem még hogy szegény nagyapám holnap megy kórházba mert kezelni fogják. Nagyon sajnálom, és legszívesebben segítenék rajta, ha tudnék. A Múltkor adtam neki egy Jézusos képet hogy védelmezze Őt. Remélem minden rendben lesz vele és segítenek neki a kórházban hogy jobban legyen. Légyszi imádkozzatok érte én is fogok! Előre is köszönöm nagyon. :) Viszont egy jó oldala azért van az egész rossznak. Nagymamámnak lesz ideje és el fog jönni és együtt bejárjuk majd a könyvtárat. Nem szeretek egyedül menni az olyan uncsi, a barátaim meg távol laknak tőlem. Szóval holnap könyvtár és innen is Köszi Zsike a könyvajánlót! ;) Legyen szép éjszakátok! Bár már szerintem az igazak álmát alusszátok! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése