2005. december 20., kedd

Manny

Ma chat-eltem egy fiatal angol férfival (másodjára) akivel egyszer korábban (kb. 1 éve) a Fashion tv honlapján találkoztam, akit Manny-nek azaz Manuel-nek hívnak. Annyira kedves és szeretetreméltó! Még emlékezett rám és most ő invitált meg egy chat-re. :)

Sohasem tudtam hogy létezik még ilyen érzéki és gyengéd férfi (legalábbis szavakban). Talán másoknak ez nem lenne nagy dolog egy chat, és hogy beszélgetnek egy cool férfival, de számomra akkor is sokat jelent. Manny igazán *különleges* személy akit nagyon megszerettem. Talán az is közrejátszott egy kicsit hogy külsőleg hasonlít egy picit Jon-ra a kedvenc énekesemre és szerelmemre.. Manny-vel ma volt egy nagyon hosszú chat-elésünk - ámbár sohasem szerettem a chat-et, vele mindenképp szerettem volna beszélni, amikor megláttam mennyire hasonlít Jon-ra. Természetesen számomra a külső, csupán külsőség marad, de kíváncsi voltam milyen lehet belül egy ilyen helyes férfi... és meg kell mondjam kellemesen csalódtam. Rettentő meleg szívű és kedves személy, és ha kiderülne hogy nem is ő látható a képen akkor is imádnám. De szerintem biztos hogy ő van a képen mert kértem hogy mondja meg őszintén és szerintem nem hazudik. Egyébként model, és azt mondta nekem hogy én is jól nézek ki, bár szerintem csak bókolt... én nem hinném hogy tetszenék egy modelnek, aki csupa sovány gyönyörű nővel van körülvéve nap mint nap... de azt mondta nagyon megszeretett ő is és hogy tetszem neki... ahogy leszűrtem nagyon érzékeny férfi, úgy értem hogy érzékeny a szépre és a művészi dolgokra és a szeretetre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése