2005. szeptember 1., csütörtök

Vissza az Életbe :)

El sem tudjátok képzelni milyen CSODÁLATOS érzés túlleni a próbán!!! Akármi is az eredmény, újra visszatértem az Életbe :) Valahogy most nem tud foglalkoztatni semmi rossz, boldog vagyok és imádok élni! :))) Most az sem tudna rám hatni ha valaki azt mondaná nekem: "Gyűlöllek!" Olyan mintha valaki kikapcsolta volna a rossz dolgokat a lelkemből... :) Éppen Beloved-ot hallgatok - Életem Zenéje! Ti nem is tudjátok mit jelent nekem a Beloved!!! Ők Én vagyok, vagyis Én teljesen olyan vagyok belül mint az Ő zenéjük és Videóik!!!! Olyan mintha az érzéseim írnák meg zenében és képekben.... Számomra a Zenéjük maga a BOLDOGSÁG!!!

Ti is Legyetek Boldogok! :)))) Merjetek álmodni és megmutatni az álmaitok az embereknek! Sohase szégyelljétek azt ami Boldoggá tesz titeket! :)

Én például úgy szeretnék olyan lenni mint Helena... (Ő Jon Marsh a Beloved énekesének a felesége). Ő Gyönyörűszép nő!!!! És sugárzik róla hogy teli van szeretettel - szerintem az látszik az ember szemén. Még olyan gyerekes vagyok - belül és kívül is - szeretnék olyan lenni mint egy igazi szép nő.. Nem mintha fontos lenne, de olyan jól érezném magam mert akkor harmóniát éreznék a lelkemben is. Persze ezt sohasem kívánnám Istentől, de titkon álmodom erről :) Klassz lehet szépnek lenni... De csak akkor ha a lelkedben is szépség van, mert csupán a testi adottságok nem tesznek széppé. Istenem miért foglalkoztat ennyire a szépség? Azt hiszem a szépség akkor sem a gonosztól van, mert harmóniát és boldogságot sugároz.... túl vagyok a próbán és látjátok mindjárt a fizikai test éhségét csillapítom... hát, nem sokat tanultam és változtam :(((( :) :( Emlékszem a barátom és szobatársam Kati mondta nekem hogy én a szépeket szeretem. Ebben tévedett. Én nem a szépeket szeretem, a szeretet sokkal erősebb a fizikai dolgoknál... bár az biztos hogy akit idáig szerettem az mind gyönyörű volt, ő is és T. is. És Anna is az. De én a lelkét szerettem mindnyájuknak. A Szerelem és Szeretet sokkal erősebb mindennél. Ezt sohasem fogom másképp gondolni. Mert érzem belül. A SZERETET a legerősebb a Világon. És ezt meg fogom tanulni és Mindenki.

Azt hiszem rájöttem, hogy ez egész életemben így lesz: nehéz próbák és köztük ilyen kis boldog szakaszok. Néha úgy érzem valaki meg akarja ölni a lelkem, de nem tudja.

Szerencsére. :) Miért ne örülhetnék a kedvenc zenémnek, ami Gyönyörűszép és miért ne lehetnék boldog? A boldogság Istentől van érzem. Mindig is azt gondoltam Istenről hogy ő Szomorú és szenved mindig.... de az ellentmondana mindennnek az Igazságnak. Az olyan lenne mintha gonosz uralkodna világon. A fájdalom és szenvedés tőle van szerintem. Ennek ellenére nem tudom őt sem nem szeretni. Ellentmondásos vagyok, és nem tudom eldönteni melyik a jó és rossz. Csak azt tudom mi tesz boldoggá és mi szomorúvá. Azt is Tudom hogy az Álmok Istentől vannak. Ennek ellenére nem kívánom a testi kontaktust egyáltalán (most).... jobb érzés látni hogy mások boldogok - engem a zene tesz boldoggá és ha szeretnek és ha szerethetek :)

Most biztos sokatokban felmerül a kérdés: hogy fogom kibírni egy életen át fizikai érintés és csók nélkül? Biztos hogy nem lesz könnyű de a Beloved és a Barátaim segítenek és én ezt sohasem fogom nekik elfelejteni! :))) És be fogom tartani amit ígértem Istennek! Képtelen lennék azt mondani neki: "Istenem kérlek bocsáss meg hamis fogadalmat tettem neked!" Nekem könnyebb szenvedni, mint azt mondani az én Istenemnek hogy nem tudom neki megadni ezt. Ő annyi mindent megadott nekünk, az Életünk a Lelkünk a testünk, Barátokat... Én nem tudnám neki azt mondani hogy nem tudom érte megcsinálni.... ennél nincs nehezebb... ugye hisztek nekem? Nagyon szeretlek titeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése