2005. szeptember 1., csütörtök

Érdekes Felfedezés

Most érdekes érzések kavarognak bennem... ma voltam a Gadara-házban csoportbeszélgetésen. Valójában nem is erről akartam írni, csak el akartam valahogy kezdeni azt amiről írni akarok ami pedig teljesen más :P

Most zenét hallgatok és közben ételillatot érzek. Bevallom három napja nem ettem, vagyis kb egy kenyeret... hogy éhes vagyok e? Nos, igen, de nem kínoz az éhség, jól viselem :))) Ha most elém tennének egy jó meleg Pizzát, és azt mondanák ezt nekem készítették, mert tudták hogy éhes vagyok, nos akkor biztos hogy bevágnám! :DD

De egyébként magamtól nem mennék és ennék.... Ja, meg egy tábla csokit is meg tudnék enni pár másodperc alatt... na mindegy, szóval érzem az ételillatot, pedig sehol semmi kaja a közelemben. Jó érzés érezni az illatot. :))) Ez valamelyest olyan mintha ennék.

Rájöttem hogy milyen jól bírom étel nélkül :) Szerintem az ember kibírja a fizikai test nélkülözéseit, sokkal könnyebben mint a lelkieket, vagyis én így vagyok vele....

Például inkább nélkülözöm az emberi érintést, mint az emberi szeretetet. Nagyon lelki beállítottságú vagyok. Nem azt mondom hogy nem nagyon nehéz így is és nem fáj a testem hogy nem érint meg senki. De könnyebb mintha tudnám hogy nem szeret senki. Inkább választom az őszinte szeretetet, mint a hazug csókot. Ezt a Bibliában is olvastam, hogy jobb egy seb egy baráttól, mint egy álnok csók hazug embertől. :) Ezt tartom szemelőtt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése