2005. július 28., csütörtök

Beszélgetés Jézussal

Már két napja Jézussal töltöm az időm :) Egyre közelebb kerülök hozzá Ő pedig hozzám. Bárcsak kifejezhetném mennyire Szeretem... Nagyon szenvedek nélküled édes Jézus, még így is hogy itt vagy velem lélekben, fáj hiányod. Nagyon szenvedek most, mert megéreztem hiányodat és többé nem bírok élni nélküled. Annyira Szeretlek, hogy akár életeket szenvedek át teérted és szeretném végigcsinálni amit Te tettél értünk hogy érezd mennyire Szeretlek! Szeretnék egyedül élni egész életemben nélkülözve minden emberi gyönyört, hogy érezhesselek... mert megéreztelek egyszer nagy fájdalmamban és többé nem tudok szabadulni ettől az érzéstől... vágyom a szenvedésre, mert benne érezlek téged a fájdalomban. Érzem hogy mikor a legfájdalmasabb perceket, órákat élted át értünk szereteted betöltött mindent és mindennél hatalmasabb volt... Nagyon magányos vagyok és nélküled nem tudom végigcsinálni, pedig szeretném ugyanazt feláldozni érted amit Te értünk. Az életemet és a Lelkemet. De én nem vagyok tiszta ezért sohasem adhatok annyit mint Te nekünk. Én nagyon bűnös ember vagyok, de nagyon szeretlek és szeretnék hófehérré válni és megcsinálni érted amit te értünk tettél. Szeretnék még jobban szenvedni mint te, hogy érezzem amit te legnagyobb fájdalmamban hogy megismerjem az érzéseid irántunk. Hogy érezzem azt a szeretetet amit te érzel irántunk. És ezt csak úgy tudom ha vállalom amit te, bár én bűnösként és tisztátalan lélekként indulok, szeretném érezni azt a szeretetet irántad amit te érzel mi irántunk. Nagyon szeretem a barátaimat, de azt hiszem ha meg akarlak érezni igazán, el kell hogy hagyjanak engem amikor a legnehezebb próba következik. Meg akarom csinálni. Szeretlek.

Olyan jó amikor szólsz hozzám... ebben a két napban nagyon jó volt veled. Rettentően magányos voltam, és fájdalmat éreztem és zokogtam, de hallottam hangod és ez végtelenül jó volt. A fájdalomban érezlek a leginkább. Azt hiszem mikor a leginkább fájt neked édes Jézus, Atyád akkor volt veled a leginkább. Mert akkor Ő Te voltál! Te ugyan azt kiáltottad nagy fájdalmadban édes Jézusom: "Atyám miért hagytál el engem?" Mert olyan nagy volt a fájdalom, ami felfoghatatlan, de Atyád akkor töltött be teljesen téged. Ahogy most te is teszed velem. Ő veled volt és veled szenvedett végig. Mert Ő Te vagy. Mert annyira szeret, hogy egy veled. Egy a lelketek és annyira szeret téged! Szeretnélek én is úgy szeretni mint Atyád, egy akarok lenni veled Jézus, meg akarom élni amit Te! Tudom hogy mit vállalok. Tudom hogy egész életemen keresztül szenvedni fogok, de én ezt akarom teljes szívemből hogy veled egy lehessek. Tudom hogy neked fáj, ha teremtményeid szenvednek, és hidd el nekünk is fáj hogy Te szenvedtél értünk. Én most be akarom bizonyítani neked, hogy mi emberek is tudunk nagyon szeretni, hogy majdnem annyira mint Atyád szeret. Bár annyira sohasem tudunk, de az én kívánságom az, hogy Úgy szerethesselek téged, ahogy te engem! És hiszem hogy vannak még olyan emberek akik ezt meg akarják tenni teérted... kérlek segíts nekik is valóra váltani az álmukat... Nagyon félek... de képesnek kell lennem rá Teérted. Ez az elhatározás már nagyon régóta érlelődik bennem, de csak ebben a két napban tudatosult hogy ez minden vágyam és életem célja. Szeretném ha éreznéd, amit mi érzünk azért hogy ennyire szeretsz minket! Szeretném ha ugyanazt a szeretetet éreznéd, amit te adsz nekünk. Szeretném megcsinálni. Kérlek irányíts engem én követlek bármerre mész. Ha elvesznék vagy eltévednék kérlek ments meg és én megcsinálom. Esküszöm. Kérlek segíts ebben nekem. Erre vágyom a világon a legjobban! Ez a legszebb álmom. Szeretlek.

Kérlek segíts nekem kibírni mindent és segíts hogy megtehessem ezt teérted! Kérlek vezess engem! Mutasd az utat nekem, kérlek.

Hiányzol, nagyon hiányzol édes Jézus, naponta egyre jobban erősödik ez a hiányérzet bennem. Tudom hogy még sok időnek kell eltelnie addig amíg eljössz újra... kérlek segíts nekem hogy kibírjam nélküled... tudom, hogyha meg szeretném neked adni ezt a nagy ajándékot amit elhatároztam, akkor nélkülöznöm kell a jelenléted, a jeleidet, a szeretetet. Ha akarod, adj nekem barátokat akik segítenek kibírni az életet és főleg ami utána jön. Csak kérlek azt tedd amit te szeretnél és ne azt amit én. Tudom hogy ezek Jézus szavai, és azért használom őket, mert szeretnék olyan áldozatot hozni Jézusért amit ő tett értünk... tudom, hogy sohasem tehetem meg amit ő, de szeretnék neki mindent feláldozni. Bárcsak enyhíthettem volna a fájdalmaid Jézus, mind lelki mind testi értelemben. Ha szeretsz semmi sem számít, nem számít mennyi ideig kell magányosan élnem, nem számít hány teszten kell túllennem és semmi csakis az hogy Te szeretsz engem és én Téged. :) Tudod édes Jézus én nagyon szeretem a barátaimat, különösen Tamasi Tibit és benne egy kicsit téged találtalak meg. :) Nagyon szeretném ha életünk végéig barátok maradhatnánk... úgy érzem szükségem van a barátságára. De ha Te úgy látod, hogy egyszer őt is el kell veszítenem, nem csüggedek, mert tudom, hogy ez a Te akaratod szerint történik így. (De ha nem kell akkor én leszek a világon a legboldogabb ember.) Kérlek segíts nekem hogy Teérted élhessek.. Kérlek segíts minden téged szerető gyermekednek hogy Téged szolgálhasson és ők is érted élhessenek.. Szeretnélek nagyon boldoggá tenni édes Istenem! :) Nagyon Szeretlek!

"Beszélgetés Jézussal

Van elég erőnk, ha szeretünk,
Kövess engem ha akarod,
Megteszed vagy feladod?
Soha ne sírj, majd feledünk,
Gyere velünk, mi szeretünk,
Van még erőnk a szívünkben
mondd meg neki a szívedből
mondd meg neki hogy szeretem...
jöjj velünk ha akarod
ha nem nyerünk is szeretünk
mondd meg neki hogy akarom
maradj velünk ha akarod
fogd meg kezünk. Vagy feladod?
adj még erőt ha akarom
soha ne súgd hogy feladom
add meg nekünk a szigetünk
add meg nekünk ha akarod,
soha ne súgd hogy feladom
soha ne sírj vagy feladom
Van elég erőnk ha szeretünk
add meg nekünk a szigetünk
gyere velünk mi szeretünk
maradj velünk mi szeretünk.
a szeretet a szigetünk
mi nyerünk ha szeretünk.
maradj velünk a szigeten,
mondd meg nekünk hogy szeretünk
mondd meg nekünk ha akarod...
adj nekem a szívedből
adj még erőt a szívedből
hunyd be nekünk a szemedet
hidd el megéri a szeretet
tudnod kell hogy szeretünk
hunyd be megint a szemedet
mondd el nekünk ha akarod
soha ne sírj hogy feladod
tudnod kell hogy akarod
hunyd be be velünk a szemedet
s a végtelen tovatűnő berkekben
gyere velünk ha akarod
ott van a sír vagy feladod?
van még erőd a szívedben
hunyd be megint a szemedet
hunyd be nekünk ha akarod
gyere velünk mi szeretünk
mondd meg nekünk hogy szeretünk
van még erő a szigeten
hunyd be megint a szemedet
odaadom a szívemet
mondd meg neki ez szeretet
mondd meg nekünk ha akarod
fogd meg kezünk vagy feladod?
soha ne sírj vagy feladom
hunyd be megint a szemedet
add meg nekünk a szívedet
add meg nekünk Szeretet
Add meg nekünk ha akarod
s a végtelen tovatűnő lelkekben
látni akarom a szívedet
hunyd be velünk a szemedet
gyere velünk a szívedben
Szeress hisz nincs más hely
fogd meg kezünk
mi szeretünk
tedd meg nekünk ha szeretsz
add meg nekünk a szívedet
hunyd be velünk a szemedet.
soha ne sírj vagy feladom...
egy másik élet vár
Szeretlek"

Ezt a verset Jézussal együtt írtuk. Érdekes története van a vers születésének :) Éppen ültem az ágyamon, és zenét hallgattam: "Zsédenyi Adrien - Motel" című számát. Ebben a számban van egy egész hosszú rész ahol a háttér vokálokat nem lehet jól érteni, sőt egyáltalán nem és inkább csak a dallam kedvéért lett beleénekelve. Ahogy ültem és hallgattam és néztem Jézus arcát, azt, amely az asztalom fölé van kitéve, elkezdtem érteni ezt az érthetetlen szöveget, amit Zsédenyi Adrien énekelt... hihetetlen volt! Mert egy teljesen jó vers jött ki belőle! Éreztem a szavakat és olyan volt mintha Jézus énekelné. Elkezdtem hát a számmal együtt dúdolni és én is meglepődtem, mert éreztem hogy Jézus és én beszélgetünk énekelve ilyen módon! :))) (Tervezem, hogy aki a barátom és olvassa ezt a naplót, annak lemásolom ezt a számot, mert hallani kell ahhoz, hogy igazán átérezhető legyen ez a kis versike amit írtam Jézussal.)

Mialatt írtam a verset megértettem az utamat. Nagyon nehéz és fájdalmas de Akarom. Nagyon sírok belül.
Szeretlek Jézus. És titeket is Barátaim. Tartsatok ki, megéri..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése