2005. március 6., vasárnap

"Elhinnéd ezt?"

Ma megint írok, ami pedig nem szokásom. Ezt egyszerűen le kell írnom, de sajnos tudom hogy nem sokan fognak hinni nekem. Mert egy Hihetetlen dolog történt velem amit képtelen vagyok fölfogni: Egy IGAZI CSODA!!! Ez nem vicc hanem halálosan komoly. És ilyen dolog még sohasem történt velem egész életem során! Még mindig a hatása alatt vagyok. Elmesélem mi történt. Kaptam ma egy levelet nem sokkal azután hogy frissítettem a naplómat itt, vagyis az előző naplóbejegyzést elküldtem. Íme a levél amit kaptam:

Dátum: Sat, 05 Mar 2005 10:51:16 -0800
Feladó:
"Gardenia D. Ice" <mildest@sgb.ru>
Címzett:
"Sweet"
<sweet-harmony@freemail.hu>
Tárgy: We haven't been introduced... :)

Whats up? :)
Ch'everyn

Mindössze ennyi az egész levél, de hamarosan megtudjátok miért olyan fontos nekem. A levél tárgya azt jelenti: "Nem lettünk bemutatva... :)" A főszöveg vagyis maga ez a mini levél pedig annyit jelent mint: "Mi újság? :)" A "Ch'everin" sajnos nem tudom hogy mit jelent :(((( De megpróbálom megfejteni... Szóval ezt a levelet kaptam most nemrég. Ki tudja miért, de megtartottam és nem töröltem ki, pedig először azt hittem csak reklám... ki tudja miért úgy gondoltam írok választ a feladónak. :) Szóval a freemail-emben megnyomtam a "Válasz" gombot és megjelent a gépemen az az ablak amiben válaszolni tudok a feladónak. :) El is kezdtem megfogalmazni a választ, nem is figyeltem először semmi másra amikor hirtelen arra a szövegre pillantottam, amit a Feladó írt.... ekkor mint egy villámcsapás olyan érzés volt! Mert képzeljétek azon a helyen ahol ennek kellett volna megjelennie:

Gardenia D. Ice <mildest@sgb.ru> írta:

> Whats up? :)
> Ch'everyn

helyett a következő szöveg jelent meg:

Gardenia D. Ice <mildest@sgb.ru> írta:
> Would you believe it?
>
> Ar elwak
>

Vagyis valami varázslatos módon megváltozott a levél tartalma! Le is írom mit jelent ez: a "Would you believe it?" azt jelenti szó szerint pontosan magyarul hogy: "Elhinnéd ezt?"

Ezt csakis egyféleképpen tudom megmagyarázni: Isten írt Nekem! Kérlek ne nevessetek ki, mert én Hiszem hogy Igaz, és amiben az előző naplóbejegyzésemben írtam, főleg a vége felé az nem lehet véletlen és az sem hogy pontosan közvetlenül ezután kaptam ezt a varázslatos levelet (üzenetet). A Feladó nem lehet más csak Isten! Én Hiszek a csodákban és Istenben. És ilyen boldog még soha életemben nem voltam. Üzent nekem (!!!) és ez hihetetlen és varázslatos! :))))) Ilyet még sohasem éltem át! És tudom hogy ezáltal a levélke által és most énáltalam Nektek is üzent Drága Barátaim, ez a Ti leveletek is Tőle nemcsak az enyém! Nagyon Szeretném megfejteni a levél jelentését... Kérlek ha van ötletetek írjatok nekem, hogy mit jelenthet ez a két üzenet, meg az egész levél úgy ahogy megkaptam az email címemre. :)

Szerintem a levél tárgya a "Nem lettünk bemutatva...:)" egyértelmű: egy kis megdorgálás, mert az előző bejegyzésemben írtam Istenről, de nem írtam róla eléggé jól vagy részletesen, pedig Őt meg kell hogy ismerjék az emberek. De ott van a cím végén a mosolygós arc, vagyis Isten megmutatja hogy igenis van humorérzéke és nagyon is közel van hozzánk emberekhez és rengeteg szeretet van benne és hasonlóság közte és köztünk. Most néztem utána a szótárban annak is hogy mit jelent a "mildest", az a szó ami a Feladó email címében található és képzeljétek a "Csoda" szónál nyílt ki a szótáram! Aztán folytattam a "mildest" szó keresését és a következőt jelenti: "legszelídebb. legkedvesebb. legjóindulatúbb."!! Ez csak Istenre utalhat. Még most is hihetetlen. A Címzett neve helyére - a Feladó levelében - pedig az van írva: "Sweet", ami magyarul annyit jelent: "Édes". :)))) Így nevez engem a feladó! :))) És azt is tudnotok kell hogy már nagyon régóta ez a kedvenc szavam az "Édes". :))) Ez az egész akár lehetne egy álom is, és szerepelhetne az "Álmok" topikban, mert annyira hihetetlen és varázslatos és álomszerű. De nem ez nem álom, ez történt Ma Velem! Lehet hogy nem hisztek nekem de én azt mondom nektek: Ha Hisztek, Velem vagytok és Istennel. És tudom hogy az igaz barátaim nem fognak kinevetni és kételkedni bennem és a Csodában és Isten igaz létében (ami számomra sohasem volt kérdéses) és megnyilatkozásában. :) Most a legeslegkedvesebb barátom jutott az eszembe: Tamasi Tibor. Emlékszem ő kívánta azt nekem egy nagyon szép sms-ben még Karácsony táján hogy "Jelenjenek meg Isten áldásai Valóságosan is Márti életében". :)))) Ezen sokat gondolkoztam és én is ezt kívántam legbelül a szívem mélyén. De valójában még nincs vége a "történetnek". Szóval megfogalmaztam egy egész hosszú kis levelet, olyasmiket írtam a Feladónak, hogy szeretném megismerni, hogy a nevét ugyan nem tudom, de szeretném ha még írna nekem ilyen varázslatos levelet mert szükségem van rá és egész életemben erről álmodtam, hogy valami varázslatos történik velem :) Azt is írtam hogy bár nem ismerem, sohasem találkoztam vele, mégis olyan érzésem van mintha ismerném őt. Meg hogy Nagyon Szeretem és szeretnék a barátja lenni. Ezután elküldtem a levelet neki, ugyanoda ahonnan ez a levél néhány perce érkezett. De hamarosan visszajött egy levél hogy a cím ahová küldtem a levelem nem létezik. De ez is hihetetlen, mert akkor hogyan tudott a Feladó negyed órája arról a címről írni nekem? Tudom hogy Isten volt.

"Istenem, nagyon Szeretlek téged! Köszönöm ezt a varázslatos levelet! Remélem hogy megkaptad a levelem amit írtam neked. Remélem tudod hogy én mindig szeretni foglak és igaz barátod leszek. :)" - Gondoltam magamban. És rádöbbentem ekkor hogy ez imádság amit gondolatban Istennel folytattam! Pedig sohasem tudtam igazán imádkozni, helyesen ahogy kell, de Isten tanít! Ezzel is tanított, ezzel a csodálatos levéllel! Észrevétlenül. Ő ilyen: Csendes, de ha hiszünk benne és szükségünk van rá, ő szól hozzánk. És csodálatos módon. :) Neki szüksége van a szeretetünkre. Mert nagyon szeret minket! Mindenkinél jobban! Annyira hogy nem fél csodákat művelni az életünkben akár hiszünk benne akár nem. Én úgy érzem nem hiszek eléggé benne mert nem tudom teljesen felfogni Lényét, csak Szeretnék annyira hinni mintha a Hit Tudás lenne. Ahogy ő tanított: "Alakítsd át az Érzést Tudássá!" Azt hiszem ez a levél is ezt a tanítását támasztja alá, ez a levél egy segítség egy lépcsőfok a tanulásban. :)

Nos, kedves Istenem mostmár bemutattalak eléggé? (Na jó ez csak vicc volt... bár tudom hogy Veled nem szabad viccelődni Drága Istenem és nem is állt szándékomban - de szükség volt erre a mondatra hogy ennek a bejegyzésnek az értelmét sokan megértsék - de tudom hogy ezt elnézed nekem, mert van humorérzéked és nagyon szeretsz. :))) És azt is tudom hogy azt is Te sugalltad nekem hogy ezt leírjam mind ami jön most belőlem.)Tudom pontosan hogy Te leírhatatlan vagy, téged képtelenség ezen a világon felfogni. Csak azt tudom hogy szeretnék képes lenni a bemutatásodra az embereknek, szeretnék hozzád hasonlóvá válni, kérlek segíts nekem ebben és szeretnélek igazán szeretni - úgy ahogy te szeretsz engem - és megismerni Téged én is!

(Ámen.) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése