2005. március 9., szerda

Egy szám rólam

Ez a bejegyzésem rövid lesz, mert csak el szeretnék újságolni valamit! Képzeljétek az egyik angol barátom, Paul írt nekem egy igazi számot! :) Ő egy angol együttes énekese és zeneszerzője, az együttesük neve: GROOVEDIGGA. Írt nekem egy számot, amelynek azt a címet adta hogy: "Marti Smiles", ami magyarul annyit jelent: "Márti Mosolyog"! Mindjárt le is írom a dalszövegét, immár magyarra fordítva. Íme:

Márti Mosolyog

Márti mosolyog az ő egyedi módján
boldog akár egy ragyogó csillag
fényt hoz az életedbe mint senki más
betölti szíved akár a tavasz
mert amikor Márti mosolyog
az egész világ mosolyog
és amikor az egész világ mosolyog
ez sokkal szebbé teszi a napot....
Kórus: Ő az egyetlen aki árasztja a napfényt
ő a szeretet mindenkiben
ő a ragyogás a szemeidben
ő a szeretet az égben
ő az egyetlen aki vidámságot hoz
Ő az öröm mindenkiben
Olyan szerető
olyan gyönyörű
a fejemtől a lábujjamig
úgy érzem elégek
a te szíved és az én szívem egy ritmusra ver
körülölelve a felkelő naptól

Kórus


Nagyon büszke vagyok rá, hogy valaki írt rólam egy számot, hogy valakinek én voltam az inspiráció! :))) És méghozzá milyen gyönyörű számot... Paul-al egyébként már néhány hónapja levelezek és úgy szólít engem hogy "édes harmónia". :) Kicsit úgy érzem belémszeretett. Ez annyira jó érzés, és én is nagyon szeretem őt. Ez a szám annyira szép ajándék. Hamarosan meg is hallgathatom mert elküldi nekem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése