2004. december 16., csütörtök

Téli Szünet!!!

Elérkezett a téli szünet!! Már Annyira vártam! Bár az biztos hogy nagyon fognak hiányozni az iskolabeli barátaim... Még nem említettem itt talán, de szerelmes lettem valakibe a suliból... ;) Nem fogom itt megnevezni, mert eléggé félénk vagyok ehhez, mert ha esetleg ő is olvassa ezt a naplót, akkor valószínűleg soha többet nem tudnék a szemébe nézni ;D Egyébként én egy nagyon félénk személy vagyok, és bár nagyon egyszerű lenne ide leírni a nevét, nem fogom mert ha találkoznék vele, nagyon szégyenlős lennék. Nagyon szeretném elmondani neki mennyire szeretem, de remélem, és biztos vagyok benne hogy ő ezt legbelül érzi. Marta sh, a barátnőm tudja hogy ki ő mert már meséltem róla neki, de akkor sem írom ide le a nevét mert nem is ez a fontos. Körülbelül másfél éve szeretem... sajnos csak elég ritkán találkozunk :(( De ez nem von le a szeretetemből iránta. Ebben a naplóban egyszerűen csak T.-nek fogom hívni őt. Hát, azt hiszem már így is túl sokat elárultam ;) De nem érdekel. Ha esetleg ő is olvassa ezt a naplót és esetleg nem szeret egyáltalán engem, én akkor is örökké szeretni fogom és nem szégyellem kimondani ezt. Ő annyira de annyira kedves, udvarias, aranyos, vonzó és helyes! De majdnem biztos vagyok benne hogy van barátnője. Meglepődnék, ha egy ilyen érzékeny és édes személy mint ő, egyedül élne. (Mert látom az érzékenységet a gyönyörű kék szemeiben! ;D) Tegnap nem tudtam aludni, mert egész éjjel róla álmodoztam. Csak feküdtem a kollégiumi ágyamon, a discman-em hallgatva és róla ábrándoztam.... arról hogy mellettem fekszik. És én pedig simogatom az arcát, a kezeit, a karját és az édes testét. (Óh istenem, micsoda gyönyörű álom..) Tényleg olyan érzés volt mintha mellettem feküdne akkor és ott, és ez annyira felizgatott, hogy egyszerűen nem tudtam elaludni! Emlékszem valami nagyon mély és szexi zenét hallgattam... Közte volt a Beloved is. Lívia és Andi nem voltak ott aznap, mert szegény Livi eltörte a lábujját a Tesco-ban ahol dolgozott egyik éjjel, ezért ők már hétfőn hazautaztak. Csak Enci (Enikő) És Angéla maradtak velem. Angéla diszkóban volt este néhány fiúval és kb. hajnali 1 óra fele érkezett vissza a koleszba.... magával hozott néhány fiút is. Ahogy mondtam, még ébren voltam és amikor Angéla visszatért kizökkentem kicsit az álmodozásból... mert a fiúk akik Angival jöttek, bejöttek a szobánkba és megkérdezték nincs e szabad ágy. Enci már akkor régen az igazak álmát aludta, de felébredt a fiúk hangoskodására... nem volt éppen jókedvű és dühösen rákiabált a fiúkra: "Istenem, olyanok vagytok mint az ovisok! Nem látjátok? Itt van két üres ágy, feküdjetek le és aztán kuss!" "Hűha" - gondoltam magamban... Vicces volt, mert a fiúk tényleg villámgyorsak voltak!!! :D Eléggé megijedtek és csupán egy: "Köszi"-t ejtettek meg, majd felmásztak az emeleti ágyakra ruhástul ahogy érkeztek! :D Aztán annyira csendben voltak hogy még a lélegzetük sem lehetett hallani! Tényleg nagyon csöndben voltak. Valójában sajnáltam őket, mert azt gondoltam, szegény fiúk biztos nem fognak itt jót aludni. Egyébként örültem neki hogy a szobánkban alszanak... mert biztonságban éreztem magam a jelenlétüktől. Az egyik fiú Gabi volt közülük (a fényképe látható a "Friends" topic-ban a szobatársaim fényképe között... Gabi az a fiú, amelyiken Andi épp csinálja a haját :D). Szerintem kedves és helyes fiú. Persze, soha sem "cserélném le" az én édes férfimat T.-t vele! ;) Túlságosan is szeretem T-t. ;) Tehát a fiúk álomba merültek én pedig folytattam az álmodozásom... egész éjjel discman-t hallgattam és az eget bámultam... a fényes csillagokat... később, ki tudja miért de a figyelmem más személy felé terelődött: Angélára. Biztos meglepődtök ezen és kérditek miért? Képtelen lennék elmagyarázni de az biztos hogy elkezdtem hirtelen hatalmas szexuális vágyat érezni Angéla iránt.... akárhányszor látom ezt érzem. Valójában amikor először találkoztam vele, még aznap éjjel volt egy álmom vele: Azt álmodtam hogy vele vagyok "Úgy". Úgy értem, hogy szexeltünk. Akkoriban amikor ezt álmodtam még egyáltalán nem is ismertem Angélát, hiszen csak aznap találkoztam vele először, de már akkor éreztem valamiféle vágyat iránta.... sajnos ezt nem tudom megfogalmazni rendesen.... és bár nagyon szégyenlem magam ezek miatt a vágyak miatt, tény hogy érzem őket. Tisztában vagyok vele hogy ő lány és én is. És bár elfelejthetném ezt az egészet, az összes homoszexuális vágyam... de újra és újra visszajön és nem hagy nyugodni. Néha gyengén és csak kicsit jön elő, máskor viszont iszonyatos erővel és nagyon intenzíven. Legbelül érzem, hogy csak egy igazi férfi tudná elfelejtettni velem homoszexuális vágyaim. És csakis egyetlen férfi: ő T. Ő az a férfi akit nagyon szeretek. De annyira kevés önbizalmam van hogy még a vele való beszélgetéstől is félek! Igen, egyszerűen nincs elég bátorságom odamenni hozzá és beszélgetést kezdeményezni vele! Igaz, ő elég gyakran odajön hozzám és próbál velem beszélgetni, de szegénynek nincs épp könnyű dolga velem: Nem vagyok túl jó kommunikáló. Bárcsak olyan tudnék lenni mint Andi vagy Livi!! Ők olyan könnyen és felszabadultan beszélgetnek az emberekkel, olyan kellemes és élvezetes módon! Ha nem változom meg még azt a kevés barátom is elveszítem ami van :((( Igen, változni akarok, mégpedig hamar és gyakorolnom kéne a beszélgetést valakivel... ami nagyon érdekes és meglepő, hogy az írás jól megy. Írásban szinte mindent el tudok mondani ami a lelkemben van, vagy legalábbis nagyon sok mindent. Angolul különösen szeretek írni. Úgy érzem már szinte hogy az anyanyelvem, még akkor is ha annyi de annyi hibám van! De aki meg akar érteni engem az úgyis meg fog/tud.

De visszatérve az én édes férfimra, akit nagyon de nagyon szeretek, szeretnék képes lenni nagyon jól kommunikálni vele. Szeretnék vele lenni, mert amikor a közelemben van, akkor boldognak érzem magam és tökéletes biztonságban. Még az sem szükséges hozzá hogy beszélgessünk, elég ha a közelemben van és én már akkor nagyon boldog és izgatott vagyok! Gyakran, szeretném megölelni és elmondani neki mennyire szeretem, és hogy milyen vonzó, de egyszerűen nem tudom... nem lehet... Remélem tudja és érzi hogy ő egy fantasztikus férfi! Bárcsak szép nő lehetnék, és beszédes és pontosan olyan amilyeneket ő szeret! Nagyon szeretnék sok boldogságot adni neki, de nincs rá lehetőségem.... nem vagyok egyáltalán szép és vonzó :((( csak saját magam vagyok, az én álomvilágommal... egy nagy álmodó vagyok... és az álmom Ő. Elégedett vagyok azzal a ténnyel hogy barátok vagyunk, vagy legalábbis remélem hogy barátok vagyunk ;), és azt sem bánnám ha ez örökre így maradna ezen a szinten. Szerintem a barátság hatalmas érték és talán erősebb bármiféle szerelemnél és valójában mindennél. Tehát ez a legjobb dolog ami az életemben történhetett velem. De félek, ha befejezem ezt a sulit akkor örökre elveszítem. Ezt nem szeretném! Egyszerűen szükségem van a jelenlétére, az édes személyiségére!! Mert nem csak tetszik külsőleg de nagyon szeretem a lelkét és az egész bensőjét is!! Ez azt hiszem igazi, tiszta szeretet részemről és nem csak vonzalom vagy egy szimpla barátság. Tehát ez a téli szünet kissé (nem is, nagyon! ;) üres lesz nélküle.... de valahogy majdcsak kibírom ;) Jön a Karácsony és rengeteg tennivaló meg munka lesz....

Tényleg, nem is meséltem hogy kaptam Mikuláscsomagot a szobatársaimtól, Anditól és Livitől! Képzeljétek, vettek nekem egy nagy csomag csokoládét! Bár nem tudom hogy fog elfogyni... Elég keveset eszek mostanában (mégha nem is látszik) és szinte sohasem eszem csokit... azért mert szeretnék sovány lenni, vagy legalábbis vékonyabb, de ezt nagyon nehéz elérni.... tehát próbálok keveset enni. Néha egész nap csak Hamlet-et eszem! Utálom, de mit tegyek... remélem egy nap elérem azt az állapotot amit szeretnék ;)

Tényleg, képzeljétek, elkezdtem levelezni egy igazi modellel!!!! A neve Cynthia Kirchner, és terveztem egy website-ot neki. Tulajdonképpen így talált rám, hogy megtalálta a weboldalt és tetszett neki. Ő gyönyörű nő és nagyon nagyon kedves. Miután megtalálta a weboldalam elkezdett küldeni mindenféle anyagot hozzá (fotókat, infókat stb.)... múltkor azt írta, hogy ha bármire szükségem van a weboldalamhoz, csak írjak neki és ő küld anyagot :))) És képzeljétek!!! Meglepett egy domain névvel a weboldalamhoz ami minimum 30 000 ft-ba kerül magyar pénzben!!! Az új domain (internetcím) ahonnan elérhetitek az oldalt: www.cynthiakirchner.net Ez óriási, nem? :)) Óh, ma egy csomó ember kívánt Boldog Karácsonyt nekem!!! Olyan Boldog vagyok!!! Még soha életemben nem kaptam ennyi karácsonyi jókívánságot.... Először természetesen a szobatársaim kívántak Boldog karácsonyt: Andi, Lívia, Angéla és Enci. Aztán amikor a buszra várakoztam hazafelé megismertem egy férfit, ő jött oda hozzám beszélgetni, ő is boldog karácsonyt kívánt... és még a csomagomat is segített elvinni a következő buszmegállóig. Aztán a buszsofőr szintén kellemes ünnepeket kívánt! :D És néhány osztálytársam is. Meg a levelezőtársaim. Egyedül azt sajnálom hogy nem volt lehetőségem Boldog Karácsonyt kívánni az én *Édes T.-mnek*.... :(((((( De valamit ki fogok találni hogy bepótoljam ;)

Hát, végezetül szeretnék mindnyájótoknak NAGYON BOLDOG, HARMÓNIKUS KARÁCSONYT KÍVÁNNI, HOGY AZOKKAL TUDJÁTOK TÖLTENI AZ ÜNNEPEKET AKIKET SZERETTEK! MINDEN BARÁTOMNAK EZT KÍVÁNOM! LEGYETEK BOLDOGOK és gondoljatok arra hogy mindnyájótokat nagyon szeretlek és mindnyájan itt vagytok mélyen a szívemben és a lelkemben! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése