2012. október 8., hétfő

~ Soha nem elég

Egy cseppet kivagyok... valaki írt nekem emailt, akit egyébként kedvelek barátilag, és a párjáról esett szó, hogy beteg, és az illető, mármint akinek a párja van, azt írta, hogy a párja még nálam is soványabb. Legszívesebben sírva fakadtam volna... :-((( Talán nem rossz értelemben értette az illető, mondjuk azt írta "bombázó vagyok", de mégis még ez sem tudja feledtetni azt amit a vékonyságról írt.... én komolyan mondom, nem tudom mennyi kg-ra kell lefogynom ahhoz, hogy TÉNYLEG vékony legyek...! Tudom hogy nem vagyok sovány, de egy evészavarosnak ez az egyik leggyilkosabb mondat amit mondhatnak. Ha valaki soványabb, akkor az azt jelenti, hogy én még nem vagyok elég sovány. Így is kövérnek gondolom magam, de egy ilyen "megjegyzés" után, már lehet hogy SEMMIT nem fogok enni. Azért azt hozzáteszem, az illető nem tud róla, hogy evészavarom van, és nem is akart megbántani, nekem mégis a lelkemig hatolt.

Ha létezik soványabb, az azt jelenti, hogy van még hova fogyni. Legalábbis magamra vonatkoztatva. És miért ne létezne soványabb? Pláne nálam...? Úgy érzem néha, hogy soha nem leszek megfelelő, bármennyit szenvedek, bármilyen beteg is leszek, ha kórházba is kerülök, SOHA nem leszek sovány. Soha, soha nem elég.... :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése