2012. február 27., hétfő

Szociális Fóbia

Annyira gyűlölöm a szociális fóbiát... most lenne lehetőség hogy találkozzam a netes barátaimmal, és ráadásul R.-el beszélgettem telefonon, és azt mondta hogy barátok között lennék, nem kell félnem, de én egyszerűen nem tudok elmenni! Annyira pánikolok már most. De a legrosszabb hogy mivel tudom hogy nem tudok elmenni, nem tudok emberekkel találkozni, hogy le kell mondanom és így csalódást okozok. :-(( És az a baj hogy ilyen helyzetek állandóan adódnak, mivel az embernek vannak barátai, mégha neten is, s ők előbb utóbb meg akarnak ismerni személyesen is. És tudom hogy igazuk van, hogy ha valakit megszeretünk, azzal találkozni akarunk, és ez a normális, de nekem meg pont az, hogy minden marad úgy ahogy, simán netes ismeretségnek. És állandóan magyarázkodnom kell, hogy én nem tudok találkozni. Nem az hogy olyan nagy probléma, de az már igen, hogy mindig meg kell bántanom másokat akaratlanul. Számítanak rám, én pedig a betegségem miatt nem tudok elmenni. Ez annyira............ ROSSZ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése