2012. január 16., hétfő

Nem kéne gyerek

Tiszteletre méltó ha valaki gyereket akar a mai világban, de nekem pl nem kéne, olyan meg nem vagyok hogy azért kelljen, hogy gondoljak a jövőmre, hogyha felnevelném akkor utána legyenek családtagjaim, nem nem vagyok ilyen, inkább egyedül, a gyerekektől amugy is félek, és nem is nekem való. Nem tudom megérteni, hogy valaki hogy vágyhat gyerekre, bennem ez sosem alakult ki. Spellbound írta sokszor Eszternek (Babarczy Eszter - a bura.hu alapítója), hogy ha össze tudott hozni egy gyereket akkor nem nehéz mégegyet összehozni, hát igen, lehet, de szerintem Eszternek sem könnyű szegénynek a gyerekkel, a gyerekről meg ne is beszéljünk, hogy milyen világba jött, de ugye mindannyian ide jöttünk, pedig nem akartunk, én pl nem akartam megszületni és nem tudom kit hibáztassak azért hogy itt vagyok és bűnös vagyok, mert miért kellett nekem létrejönnöm, nem én választottam, helyettem döntöttek, a gyerekem még ugyanezt a fejemhez vágná, tudom, és igaza is lenne. Szóval a gyerek téma nekem mindig is ellenszenves volt, persze valaki szereti őket, hát én nem, nem tudom hogy lehet ilyen éles ellentét köztem és mások között, tudom bennem nincs igazán empátia lehet, de azért ha látom hogy egy gyerek csalódik azért az szomorú és sajnálom, de én úgy minden ellen vagyok, nem tehetek róla, az egész világ egy nagy becsapás, itt szenvedek, akit szeretek mellőz, semmi jó nincs, talán gondolhatnék öngyilkosságra is de ha így is lesz - mert akkor komolyan fogom gondolni - nem fogom bejelenteni, mert minek? Minek bejelenteni azt hogy én már egy másik világba fogok tartozni vagy sehová, mert ha ugye bejelenteném, akkor egyből, hogy ne tedd meg hasonlóak, de az csak hátráltatna, szóval ha el is jutnék odáig, nem jelenteném be. De egyenlőre még nem tartok ott szerencsére, vagy nem szerencsére.
De tény hogy ez így szar ami van, és az emberek nem tehetnek róla, lehet én tehetek róla, mert én én vagyok, én csesztem el mindent és hogy számolok el a lelkiismeretemmel, de mégsem én tehetek róla mert én nem így akartam, de elbuktam, de eleve rosszul volt megcsinálva, hogy miért kell szenvedni......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése