2011. július 22., péntek

Csoda hogy élek

Nagyon szenvedek, ma egész nap feküdtem és tegnap is. Soha senkinek nem kívánok ilyen szereket amiket belémerőltetnek. Valahogy felkeltem, de most is szédelgek és nem vagyok jól, szeretnék jól lenni, nagyon rossz már ez az állapot. Még a lelki terror is jobb ennél, mint amikor semmire nem vagy képes, és iszonyatosan szenvedsz fizikálisan.... egyszerűen írni sem tudok, pedig milyen jó lenne ha átlagosan lennék, legalább, akkor tudnék ténykedni, ezt-azt csinálni, élni az életem, de ez így nem élet... olyan mintha nyomorék lennék, aki egész nap az ágyhoz van kötve – és ez nem vicc sajnos. Aki nem akar visszaolvasni annak leírom, hogy skizofréniára kapok egy bizonyos Risperdal Consta injekciót. A legszarabb szer a világon. Senki ne egyezzen bele, ha azt akarják adni neki... bár tőlem sem kérdezték akarom e, csak rámkényszerítették. Nem csodálkoznék, ha egyik nap nem ébrednék fel... pedig nálam jobban senki nem ragaszkodik az élethez, de ez így nem élet. És akik körülvesznek, egyszerűen nem érzékelik mennyire kivagyok. Mármint a család. Csak azt látják hogy egész nap fekszek és azt hiszik „lusta vagyok”, de ez nem lustaság, hiszen azt tehetnék ami jólesik, nem kell dolgoznom akkor már inkább valami érdekes dologgal elfoglalnám magam, de egyszerűen nem bírom... olyan szarul vagyok. Kb mintha lassanként trancsíroznának szét belülről és az agyam folyamatosan hipóval "kezelnék".... Kérem valaki segítsen! (Persze ez is olyan válaszra nem váró segélykiáltás...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése