2016. április 21., csütörtök

Magambazárkózás

Most, hogy egy kicsit ismét visszatértem a blogomba, kezdem úgy érezni, hogy ez segíteni fog visszatérni az "ANÁHOZ", azaz a nemevéshez. Egyre inkább elzárkózom az emberektől, ez nem jó, de nekem most így a megfelelő. Ma meglepődtem, mert Anya írt egy sms-t, hogy miért nem veszem fel napok óta a telefont - érdekes, nekem fel sem tűnt, hogy nem beszéltem Anyával már régóta - ezek szerint még én magam sem veszem igaziból észre, hogy mennyire eltávolodtam az utóbbi időben az emberektől... ez szerintem egyet jelenthet: Valahogy "jól" érzem magamat emberek nélkül. Vagy legalábbis jobban, mint a társaságukban. Ez hosszútávon nehézségeket fog szerintem okozni a társas "együttléteknél", mármint, ha találkoznom kell muszájból emberekkel. Régebben eléggé szociális ember voltam, most kezd ez az ellentétjére fordulni. De még nem teljesen. Hát nem tudom, de jelenleg nem kívánom az emberek közelségét, társaságát. Továbbra is hiányzik Reményke. Nem ír, nem keres. Gondolom, hogy Ő sincs jól... :'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése