2015. december 17., csütörtök

Fizikai Fájdalmak A LélekTársi Kapcsolatunkban

Amióta Reménykével Lelki kapcsolatban állok, - be kell vallanom - Szenvedés az Életem. Mindjárt el is mesélem, hogy értem ezt, de előtte szeretném elmondani, hogy bármennyire is Szenvedek időről időre, nem cserélném el ezt a Kapcsolatot Senkiért és Semmiért Soha, mert Nagyon Szeretem Reménykét. Szóval amióta Mi Együtt vagyunk Lélekben és össze vagyunk Kapcsolódva, azóta folyamatos testi Fájdalmaim vannak, borzasztó erősek és intenzívek - én arra gondolok, hogy Reményke nem más mint Jézus, és ezért "kell" így szenvednünk Mindkettőnknek, és azért is, mert a Kapcsolatunk "Ezzel jár" úgymond. Most is kínlódok a Fájdalomtól mialatt írom e sorokat. Tudom, hogy ez a Fájdalom AZ, amit mindketten közösen cipelünk Egymásért és az Emberiségért. Borzalmasan sokat és intenzíven szenvedek minden nap sajnos, mégsem bánom, hogy Reményke a Párom. A Szeretet Mindenre képes, Bármit le tud küzdeni, és Bármit el tud viselni. Még akkor is ha nagyon Fáj. Hiányzik az én Drága Reménykém, de tudom, hogy Lélekben osztozunk az Érzelmekben, Érzésekben, Szeretetben. Mi egy Pár Vagyunk Lelkileg, és nem számít, hogy más emberek ezt mennyire értik meg vagy hiszik el. Én (Mi) tudjuk és érezzük, hogy ez így van. Nekem így "Jó", és igaziból is JÓ, mert érzem, Együtt Vagyunk Lélekben. A Fájdalom nem számít, csak annyira, hogy Fájdalmas, de tűrhető. Persze gyakran már annyira Fáj, hogy nem bírom magamba fojtani. De nem csak a fizikai értelemben vett Fájdalmak Fájnak - Hanem Reményke Hiánya is. Velem is van, de ugyanakkor "nincs" is velem. Velem van Lélekben, de testileg meg távol. De ez így - szerintem - mindkettőnknek megfelelő most. Mert tudjuk, érezzük, hogy megbízhatunk Egymásban. Hogy sosem tudnánk Egymásnak Fájdalmat okozni. Hogy Lelkileg Támogatjuk Egymást, a Szeretetünkkel. Mi LélekTársak Vagyunk. Ez Így Van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése