2015. június 9., kedd

Újrakezdés

Én egy Failure vagyok. Már egy ideje fontolgatom, hogy újrakezdem a fogyókúrát, mert most nagyon felhíztam Nyár óta. DE! Hiába határoztam el, hogy oké, nem nassolok, nem eszek fölösleges kaját, sőt fastolni akartam, de nem bírtam ki kaja nélkül :'( Borzasztóan érzem magam ilyen kövér testbe zárva :'((( Mások szerint csinos, vékony vagyok, de igaziból ez nem igaz. Viszont most elhatároztam, hogy akár ha beledöglök is, de ismét elérem a 42-43 kg-ot!!! Muszáj, nem élhetek ilyen kövéren tovább... elhatároztam, hogy ez volt az utolsó nap hogy ettem. Innentől egy deka falat sem fog lemenni a torkomon!!! CSAK VÍZIVÁS LESZ, de az is mértékkel. Mindenem a fogyás, mindig is ez volt, csak mostanában akaratgyenge voltam sajnos. De ennek ettől a pillanattól VÉGE!!! Ismét a koplalás lesz a napom csúcspontja és értelme. És persze a fogyás!!! Minden nap fel fogok menni a Pro Ana fórumra. Az egyetlen egy baj, hogy sajnos betegséggel küzdök, ami miatt gyenge vagyok, ezért duplán össze kell magamat szedni írás terén. Soha többé nem lesz bingém, mert akkor nem fogok tudni a tükörbe nézni, hogy milyen egy nagy tévedés vagyok. Be szeretném bizonyítani, hogy képes vagyok Anorexiássá válni. Tudom, sok beteg azt mondaná: Hülye vagyok, hogy Anorexiás akarok lenni. De ez az igazság. Vállalom. Akkor is ha betegség, akkor is ha szenvedés, mivel nekem a vékonyság a legfontosabb az életemben. Akkor érzem "jól" magam, ha vékony vagyok. illetve nem: én sovány akarok lenni, csontsovány. Többször megkaptam már, mikor egy csontsovány lányról raktam be képet a Facebookra, hogy az ronda. Nem érdekel, nekem tetszik és olyan szeretnék lenni. Engem nem mások véleménye érdekel, csakis a SAJÁT ízlésem és elképzeléseim. Nem érdekel, ha az emberek 98 %-ának nem jön be a csontsovány, én kitartok amellett hogy az gyönyörű és esztétikus, és nekem bejön. Nem másoknak akarok tetszeni hanem magamnak, és magamnak akarom "jól érezni" magamat. Hát ez van velem, hogy csontrajongó vagyok és jelenleg egy kövér testbe zárva "kell" élnem. De már nem sokáig, mert elszánt vagyok. A másik dolog ami miatt pedig le szeretnék fogyni ismét csontira: mert a szexuális életem is sokkal jobb és kielégítőbb volt vékonyan, mint így.... így a szex egyenlő a nullával, de akkor majdnem mindennapos volt. (Bár nekem a szexuális életem is speciális - mert asztrálszexet űzök a Szerelmemmel). Hát ennyit röviden... úgy gondolom ezt a blogomat ismét elkezdem írni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése