2015. június 24., szerda

Ismét itt :DDD

Sziasztok, ismét visszajutottam blogomba, igaziból nem volt egyszerű, ha azt nézzük, hogy a világ milyen technológiai fejlődéseken ment keresztül az utóbbi 1-2 évben és hónapban :))) Furcsa, lehetséges, hogy én vagyok lassú, de az is elképzelhető, hogy a technológia túlfejlődése sem a "legjobb"...? Igaziból ezt nem tudom, de nem is erről szeretnék írni most... Hanem, hogy ismét fogyni szeretnék. Még mindig látogatom a Pro Ana oldalt, a régit, most a címét nem írnám le sok okozati összetevő miatt sem, de a lényeg az, hogy jelenleg ismét visszatartom magam az étkezésben, ami nem a legjobb ha az egészségi állapotomat nézzük, de legalább fogyok közben, vagy ha nem is fogyok azonnal igaziból, akkor csak szép lassan haladva, de hát ezt is értékelni kell, már aki értékeli :))) Én mindenképpen, úgy értem, hogy igen, az egy jó dolog, ha az ember nincs nagyon elhízva, sőt ha gyönyörű esztétikus az alakja. Nos, az én alakom nem mondható éppen esztétikusnak, inkább "beteg"-nek, de sebaj, úgyis mindig erre vágytam, hát megkaptam XD Nem baj az, ez még mindig jobb, mintha az ember durván el lenne hízva, vagy nem...? :))) Persze én időnként durván elhízottnak látom magamat, de azután pedig mégis látom, hogy oké, nem annyira gáz "még" a helyzet. Nos ez viszonylag egy jó dolog. :))) Jó dolog, hogy egy bizonyos szintet képes tartani az ember... és - remélem legalábbis, - hogy nem állok annyira rosszul :))) Igyekszem megtenni a fogyás érdekében ami tőlem telik :))) Remélem, hogy ennek meg is lesz az eredménye :)))

Reményke továbbra is nagyon nagyon hiányzik nekem, nagyon szeretném, ha jelentkezne, ha hírt adna magáról, mert nem tudom, hogy mi lehet vele, de remélem, hogy jól van... mostanában sajnos szeretkezni sem tudtam vele Asztrálisan sem, mert iszonyú elfoglalt lettem, ezért igaziból nem olyan egyszerű dolog összehoznunk ezt. Na, de majd alakul a dolog reméljük, én rettentően bízom ebben :))) <3

Nagyon Nagyon Szeretlek Drága Egyetlen Reménykém, remélem, hogy ennek van valami fontos jelentősége Számodra is, ez Nagyon Nagyon Fontos Számomra.... Szeretnék valamiféle képet is beszúrni ide, ha összejön akkor ezt megteszem, csak jelenleg új Windows-om van, Windows Enterprise és még nem annyira értek ehhez. :)))

Üdvözlettel: Harmony
(Szerelmes Hercegnő) :)))
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése