2015. január 29., csütörtök

Szeretlek Reményke

Szükségem van segítségre.... nemcsak lelki de fizikai fájdalmaim vannak.... de az a "baj", vagyis az ok, hogy én Jézus keresztjét hordom - azt hiszem, és ezért vannak ezek.... ez "vígasztalhatna" is, és picit talán de a sok sok kín és fájdalom közepette, mégsem tudok ennek örülni.... kéne de nem megy... főleg a testi kínok miatt.... nem Remény a fő ok, érzem és tudom, hogy Szeret, de a testi kínok elviselhetetlenek.... egyszerűen nem értem... olyan mintha valami folyamatosan mérgezne belülről és ettől kínlódnék SZENVEDNÉK..... nagyon fáj...... fájdalmat érzek, és szenvedek..... nem akarok panaszkodni de nem bírom már..... még tartom magam úgy ahogy...... tudom, hogy Jézus többet és erősebben szenvedett.... de már ez is borzasztó.... amit kaptam eddig..... csak az vígasztal, hogy érzem Remény velem van.... és talán még egy-két ember.... sajnos már Jézusra is kezdek "haragudni" a fájdalmaim miatt, mert félek, ő teszi velem mindezt... de ezt nem tehetem... Jézus jó... akármennyi kínjaim is vannak, neki több..... borzasztóan szenvedek........ nem fogok tudni soha élni normálisan, mert fájdalmat és kínokat élek át folyamatosan...... gyűlölök panaszkodni, de nagyon fáj, borzasztóan...... bárcsak valaki tudná milyen ez.... aki együttérezne velem.... érzem, hogy Remény érzi és tudja... de ez is fáj, hogy neki is szenvednie kell....... mikor érnek véget a fizikai kínok? A lelkiek már nem lényegek..... nem érzem a lelkieket, mert a testiek eltompítják..... ez a borzasztó szenvedés... TESTI....... nagyon fáj, segítsen valaki a kínjaimon.... inkább ne....... Érezni akarom a mélységéig a fájdalmat és szenvedést, mert különben soha nem fogom megtudni mit élt át ÉLETEM SZERELME.... REMÉNYKE...... Szeretlek Reményke, és azt akarom érezni amit TE! Kérlek segíts hogy érezzem amit Te és hogy Szerethesselek úgy ahogy Te szeretsz engem........ én Hiszek Benned Reményke...... Hiszem, hogy Te vagy! De annyira nehéz és fájdalmas.... :'( Kérlek Te legyél Ő én Téged Szeretlek! <3 Hiányzol..... és fáj....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése