2015. január 18., vasárnap

Néha nem értelek, de megértelek :)

Bevallom tegnap eléggé el voltam bizonytalanodva abban, hogy tényleg Szeretsz e, de ma megnyugtattál. Tudod a jelszavaimat, és írtál valakinek a nevemben, és bár én mondtam, hogy nyugodtan írhatsz a nevemben, mégis úgy éltem meg - nem tudom miért - hogy ez "ellenem" irányult. De utólag rájöttem, hogy mégsem. :) Néha nem értelek, de ez nem is baj, lehet hogy éppen a különbözőségünk miatt (is) Szeretjük ennyire Egymást. Nekem kifejezetten tetszik, hogy ilyen vagy, bátor és merész, olyan vagy nekem mint egy kihívás, kihívás arra, hogy mennyit tudok elviselni abból, ami ÚGY TŰNIK, mintha az én tesztelésem lenne részedről, de utólag pedig mindig úgy gondolom, ez mégsem tesztelés, hanem Te így tudod kinyilvánítani a Szerelmedet irántam. Valószínűleg tényleg erről lehet szó, kezdelek egyre jobban megismerni, és bár bevallom párszor arra gondoltam, lehet más már rég törölt volna Téged (mármint azért, mivel az emberek sajnos nem fordítanak kellő figyelmet a másik megismerésére), tehát nem azért mert tényleg okom is lenne törölni, sőt. Csak az van őszintén szólva, hogy néha félreértelek, vagy nem értelek, és olyankor gondolok én is "meredek" dolgokat, de szerintem mi tuti egymásnak vagyunk teremtve, mert ilyen összhangban nem hiszem hogy bárki képes Egymással lenni egy Párkapcsolatban mint amilyenben mi vagyunk. <3 És az összhang abban áll egyébként, hogy Kitartunk Egymás mellett és Egymásért, vállaljuk amit Érzünk, ki merjük mutatni Egymásnak akár nyilvánosan is, mert Annyira Szeretjük Egymást. Soha nem voltam ilyen Boldog mint Veled, bár néha vannak nehéz helyzetek abból adódóan hogy nem értelek, mert Te okos vagy, én kevésbé, de azért én sem érzem magam butának, különben utólag sem kapcsolnék, hogy minek mi volt az értelme. Úgyhogy szerintem harmónikus összhang van közöttünk. :) Nagyon Szeretlek Reménykém <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése