2014. november 30., vasárnap

Ismét fogyni akarok

Borzasztó hájas vagyok, muszáj lefogynom. Sajnos mostanában egyáltalán nem jellemző rám az evészavar, illetve lelkileg ugyanolyan szarul érzem magam ha eszek, mint azelőtt, de sajnos nem tudok leállni. Ismét fogom látogatni a pro ana fórumot, mert szükségem van egy kis motivációra. Borzasztó hájas vagyok. :((( Ezt nem bírom elviselni, zavar nagyon, és nem felelek meg magamnak, úgyhogy ezentúl ismét visszafogom magam. Beteg nem akarok lenni, de nagyon vékony igen. Igaziból mozognom kéne, csak most ismét nagyon rossz idők vannak. Csak bent tudok mozogni, meg esetleg ha elmegyek a boltba. Futásra nincs elég jó idő, bicajozásra sem. Maximum sétára. Szerintem ha összejön, holnap én megyek boltba. Nagyon sokat ülök bent, ez nem jó. És eszek is... de ma kibírtam, hogy "csak" reggel ettem. Most elindultam ki a konyhába, hogy majd eszek valamit, de aztán eszembe jutott hogy nem lenne jó hízni, így vissza is fordultam. Ez egy lépés, de még túl sok van hátra. Le akarok fogyni, de a tornát nem bírom... talán lusta vagyok, ezt szégyellem. Lehet mégis elkezdek lassanként mozogni, és nem enni. A mozgás iszonyú nehezemre esik. De azért majd beiktatok néha keveset. Valahogy lefogyok, mert tetszeni akarok magamnak és a Szerelmemnek. Nem akarok hájas maradni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

https://www.youtube.com/watch?v=GZZzhGs80rg

Megjegyzés küldése