2014. október 21., kedd

Belső Magány

Elakadtam.... nem tudom hogyan tovább... sokmindennel kapcsolatos ez. Remény is beletartozik ebbe. Úgyértem, nem tudom hogy sikerül e újabbat kitalálnom, újabb ötletet, hogy segíthessek Neki, hogy valahogy ki tudnám esetleg mozdítani a "magányából". Én tényleg segíteni akarok Neki, és ebben igaz hogy van kis önző "érdek" is, mert szeretném a kapcsolatot vele, bármifélét, de hogy tudjam hogy van, hogy jelen van, hogy ne mindig csak nélkülözzem.... Azt hiszem, nagyon akarok segíteni, de nem tudom hogyan..... nem tudom mi lenne neki a jó..... igyekszem megtenni a "tőlem telhetőt", már amire elég bátor vagyok, de nagyon be van zárkózva.... bár azt nem tudom, a való életben kikkel van, beszélget e másokkal.... azt hiszem nem igazán.... nem tudom mit tegyek.... és én is eléggé bezártan élek, de azért néha kommunikálok..... igaziból nem vagyok jól csak a felszínen tűnik úgy... "nyugodt" vagyok és mégsem...... olyan mintha kitörni készülne egy mélyebb pont ismét.... ez nem olyan mélypont ami látványos lenne, inkább belül megélt magányosság, vágyak Remény felé, és olyan egyedüllét.... annyi ember keres, de én olyan mintha nem kapcsolódnék sehogy hozzájuk, csak automatikusan válaszolgatnék mint valami gép.... gépiesen nyomom a rizsát nekik, közben tök máshol járok..... nem tudom mi ez, de nem jó..... úgy érzem csak Remény tudna segíteni, de még ő sem biztos... és nem tudom én tudnék e segíteni Neki valahogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése