2014. szeptember 25., csütörtök

Én tényleg és VALÓSAN vagyok depressziós, és ez a hízás miatt van, mert nem érzem jól magam, és elzárkózom a külvilágtól, mert nem vagyok "tökéletes". Nem tudok úgy élni, hogy nem vagyok tökéletes. Nem értem mások hogyan tudnak boldogan mutatkozni akár hájasan is mások előtt, vagy normál, átlagos súllyal? Hogy csinálják? És még ennek tetejébe vidámak, jókedvűek is! De hogyan? Én miért küzdök folyamatosan az önértékelésemmel? Mondjuk számomra elképzelhetetlen az, hogy vidám legyek hájas testtel.... és még pluszba sokmindent elutasítok, az emberek társaságát, a kommunikálást, és szükségem van egyedüllétre. Egyedül Remény ért meg, senki más. Én lehet hogy Autista vagyok, és ez komoly. Nem azért mert jól hangzik, vagy menő, vagy érdekes. Hanem ezt most itt tényként közlöm, hogy az vagyok. Jó lenne ha mások elolvasnák a leírását, hogy megértsék miket érzek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése