2014. augusztus 25., hétfő

Kórház után

Hát a kórházban volt sokminden, csak jó nem. Egy jó volt talán: a rendszeresség. De amúgy kutyául éreztem magam ott. Kéne vmi amitől ne szenvednék, holott pont én akarok (?) szenvedni... Fáradt vagyok, kezdek kimerülni... Remény "sehol".... időnként mintha szeretne szexelni, meg én is vele, (ez amolyan érzés, mert nekem hiányzik "AZ" például), de ki tudja ebből mi is a valóság? És hogy Ő e AZ? Én ŐT akarom. Majd bemásolgatom a kórházban írt napló dolgokat ide... remélem minden rendbe jön, jó lenne vmi újdonság. Ami most tetszik, a my little pónis képek. De amúgy nem sok más dolog érdekel. De ami aggasztó, az az egészségem (közérzetem). Úgy látszik ez már sosem lesz jobb, de nem gond. Csak Remény maradjon meg Nekem, kérlek Istenem! <3 

Nagyon Szeretlek Remény! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése