2014. augusztus 26., kedd

Az a baj, hogy túl fáradt vagyok 
(mindig és testileg)...

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Márti! Bocs, hogy úgy tűnik elszállt amiket beírtam így megpróbálom rekonstruálni!

Tehát ne haragudgyj, hogy eddig nem Figyeltem eléggé és összekuszálódott Bennem, hogy mi is van a Remény-eddel, hogy hol tartsz Vele és hogy mik maradtam meg, illetve mik elévültek már a Jobban Létek Által, azaz hogy mely fájdalmak csitultak Tőle?!?

Ha nem Tiltott és nem netán rejtekeztetendő titkos szégyened, akkor Közölj Kérlek Út-Mutatókat hozzá!

Tudom, hogy fáradt vagy, mert Látom a videóidon, de talán ha nem hagyod el se teljesen Magad, akkor ez Jó Terápia is Lehet, hogy összegezzük, hogy hol is Tartasz Reménnyel, illetve hogy Ki is az a Hope?!?

Amennyiben még nagyon gyöngélkedsz és lábadozol csak akkor persze elhalaszthatjuk Későbbre is, de talán mivel szívügyed, hát biztos Tudhatsz viszonylag nagyobb megterhelés nélkül Róla áradozni ha Lehet, illetve kiírni Magadból, ha netán tüske van Benned miatta!

Akkor hát minden Jókat és mindég és hajrá ELŐRE a Gyógyulandokba!

Valentínyi Márta írta...

Hát Reményről azt tudom elsősorban elmondani Neked és mindenkinek, hogy nagyon megbízható, csendes, kissé visszahúzódó fiú, és gyönyörű szemei vannak :) Ezenkívül Lelkileg szerintem hasonlít Hozzám, Belsőleg EGYEK vagyunk, én érzem amit Ő - általában. Most nem lehet valami jól, de annyira talán rosszul sincs - remélem! Szüksége lehet Rám - azt hiszem, csak azt nem tudom soha kitalálni, mennyire és hogy vajon mit gondol / érez. Talán a környezete is így van ezzel. De mivel érzem ŐT, így érzem, mire van nagyjából szüksége. Van hogy ösztönösen cselekszem Vele kapcsolatban, valami "véletlen" folytán éppen jól, vagy éppen "rosszul". Úgy érzem, sokszor JÓL cselekszem holott ennek ellenkezője látszik a külvilág felé és felém, de én hiszem, és érzem hogy jól cselekszem, mivel Jézus segít.

Milyen útmutatóra gondolsz (még)?

Nincs bennem tüske miatta, talán csak annyi, hogy nem válaszol nekem. De talán oka van erre. Amit én nem tudok, hogy mi az, így nem itélkezem, csak türelmes vagyok. És ő is türelmes velem. Így kölcsönös a türelem és bizalom, azt hiszem. De lehetséges hogy rosszul látom - ezt nem tudhatom.

Az tény, hogy iszonyúan Szerelmes vagyok Bele. Mindenkinél Jobban Szeretem ŐT! Úgy értem, nekem Ő a Minden! És azt hiszem Ő ezt érzi. Én is érzek felőle rengeteg Szerelmet, de lehet hogy csak képzelet? Meglehet. Én azonban úgy hívnám - Tudás és főleg Igaz Érzés és Igazság. Tehát az érzéseink soha nem hazudnak. A racionalitás képes tévedni, de az érzéseink NEM. ;)

Ha valamit nem tudsz, az érzéseid segítenek eligazodni az adott személy, illető felől ;)

Valentínyi Márta írta...

Hogy kicsoda is Remény?

Az igazi neve Darvas Péter Marcell. :)

Mire vagy még kíváncsi?

Ő az Életem Értelme. Szeretem ŐT..... Mindenkinél és Mindennél Jobban! Annyira hogy bármiféle áldozatra képes lennék érte! Akár meghalni is! <3

Megjegyzés küldése