2014. július 14., hétfő

Életcélom: Lefogyni Csontsoványra :'(

Most igaziból megint nem bírok aludni - egy pár napig (1 hétig talán) jó volt minden, rendesen tudtam éjjel aludni. Most pedig, megint ideültem a géphez, éhes is vagyok, de már igaziból nem annyira érzem... Kimentem a konyhába, főztem egy teát magamnak, de nem csipkebogyót, mert abban 2 kcal van. Nagyon "vicces", hogy még 2 hülye kcalt sem merek meginni. Jó, lehet lett volna az 6 kcal is, mivel egy bögre minimum 2 dl, de lehet hogy 3dl. De mondjuk citromot csavartam bele, gondoltam hátha zsírégető, de igaziból nagyon azt érzem, hogy abban is van kcal... nem sok de valami tuti van... :'( ja, s édesítő meg minden nélkül iszom így citromosan teafüvet beleáztatva (kivettem a filtert). Ezt iszogatom most. S igen, éhes vagyok. És nem sovány. "vékony" talán - mások szemében, de én továbbra is látom, hogy van testem sőt hájam is! Oké, a tükörben tök szép esztétikus az alakom ("tökéletes"). DE, ha.... magamra nézek akkor.... igaziból hájat látok.... zsírrétegeket.... itt, ott zsírrétegeket... oké, igaziból k**vára kövérnek látom magam, pedig TUDOM, hogy nem vagyok az! Nagyon szuper kilátások a jövőre nézve... :'(((


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése