2014. június 21., szombat

Elloptad a gondolataimat...... (Nem Remény, hanem valaki a búrán). De hogyan lehetséges ez??? Hogyan tud bárki is olvasni az agyamban, az érzéseimben, és mindent képes "kinyerni" a Lelkemből??? Hogy a kib***tt életbe lehetséges ez??? (És ez az egész csak most esett le nekem....) És akkor ezek szerint.......... így én sem leszek "hiteles", mert az az illető simán állíthatja azt, hogy ezek az "ő gondolatai", holott nem!!! Vagy mégis? Vagy ennyire egyformák vagyunk?!? Nem, pfff, ilyen nincs!!!! Én kérem vissza a gondolataim, illetve még jó, hogy legalább nekem is "megmaradtak" ezek, de milyen jogon veszi el tőlem bárki??? És miért??? Vagy mi ez az egész shit??? Én nem akarom, hogy valaki, hogy bárki az ÉN gondolataimmal legyen "népszerű", vagy akárcsak népszerűtlen is!!! FUCK!!! Azok az én gondolataim nem a "Tiéd"!!!! Milyen jogon sajátítod ki, és adod közre a te neveddel? Én kedveltelek, mert azt hittem, ez tényleg Te vagy (hozzáteszem, nem tudom ki vagy a búrán, aki az én gondolataimmal "ékeskedik"). Ez azért elég gáz, és idegesítő, sőt mitöbb, most ezzel nagyon felhúztatok, bárkik is vagytok! Mert így kb úgy néz ki, hogy nekem már nincs is saját Lelkem, egyedi gondolatom, aki én vagyok!!! De ez én vagyok, nem más, nem te, ez én vagyok!!! Vagy akkor légyszíves világosíts fel, hogy hogy lehet az, hogy pont ugyanazokat írod le ott, amiket ÉN gondolok??? most komolyan...... ezek tényleg a te gondolataid (is), vagy mi van már??? Nem elég a kínzásból, még a Lelkem is ellopjátok??? Hát "nagyon köszi".... igazán....... most csalódtam benned, bárki is vagy....... én kedveltelek, de ezek szerint az is csak egy "kép" volt, tulajdonképpen így "magamat kedveltem", csak fogalmam sem volt róla..... ezért jó lenne, ha tévednék, de kétlem hogy tévedek...... mindegy, ha jólesik, akkor vedd el még a Lelkem is, nem érdekel....... már úgyis mindent elvettek tőlem...... "Légy boldog Vele". :( Rohadtul nem érdekel. (Ez nem Reménynek szól, mert ezt a naplót amúgy Neki írom, de most kivételesen annak a személynek írtam ezt a bejegyzést, aki nem tudom kicsoda, a búrán látok egy nicknevet, meg van egy személynevem is hozzá, aki állítólag ő, de gondolom az sem valós.... mármint valaki aki már tök régóta ott van a búrán, és sok sok szenvedésről írt, és még ráadásul kedveltem is, mert úgy éreztem, végre valaki tudja milyen ez..... de ha igaz amit hiszek - és nagyon úgy tűnik - akkor ő nem az akinek "kiadja magát", hanem az én gondolataimat használja...... Remélem nincs igazam. De ekkora hasonlóság, sőt egyezés NINCS! Vagy ha meg igen, az elég durva, mert még az ikrek között sincs ekkora "egyformaság" a gondolatokban és érzésekben). Szarul vagyok mostmár pláne.......... mert már a Lelkem is ellopják, és úgy tüntetik fel, hogy azok "ők", pedig én vagyok..... nem tudom mi a fene folyik itt......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése