2014. június 15., vasárnap

Alig tudom szinte elhinni, de Érzem, hogy gyógyulok! Egyre jobban vagyok a tegnapelőtti mélypont után :) Úgy érzem, hogy főként Remény gyógyít a Szeretetével és Szerelmével (bár ez utóbbiban még nem vagyok biztos, mégis érzem!), és Jézus is a segítségemre sietett. :) Ma éjjel is "Reménnyel voltam", persze "csak" úgy ahogy a múltkor, Asztrálisan. Nagyon jó volt, és egyre több energiám van! Köszönöm Édes Remény, és Jézus, hogy Velem Vagytok! És találtam két website-ot, ami szintén segít, megosztom Veletek is:


Mindkét website Jézus "szerkesztésével" készül, azaz a Lélek (Spirit) Alkotja. Nem baj, ha először kételkedtek, de egy próbát sztem megér, hogy megnyissátok! Mondjuk angol, de szerintem elég hozzá alapfokú tudás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése