2014. május 30., péntek

Sajnos mindenki szarul van. Ez a Legnagyobb baj! És tényleg nem az hogy Én, mert én egyetlen ember vagyok a Földön, igaz egy érző Lélek, de nem (csak) én számítok a Világon, hanem mások is! És igyekszem is ezt érezni, megérteni, és figyelembe is venni, csakhát igen, ez nem egyszerű és nagyon nehéz sajnos! Mivel nekem elsősorban most azzal "kell" foglalkoznom, hogy én legyek jól, és azért, hogy legalább másoknak ne ártsak magammal. Persze az "ideális" helyzet az lenne, ha másokkal is tudnék törődni, és jobban tudnék másokra figyelni, és "nem bántani" senkit! Tehát sajnos az a gondom, hogy mivel jelenleg elég sok szenvedésben vagyok, a FŐ GONDOM, és ami nagyon fontos számomra, hogy Legalább másokat valahogy nem kéne terhelnem MAGAMMAL, és a bajaimmal, főleg nem Reményt, mivel Őneki a legkevésbé sem hiányzik ez! És próbálok is visszavonulni, már amennyire sikerül, mert sajnos közben ott van bennem a Szeretet is iránta, ami lehet önzőnek tűnik, mert ha nem lenne (picit) az, akkor meg tudnám tenni, hogy teljesen eltűnök mindenhonnét, azt nézve, hogy Neki mi a jó, és mivel Teszek jót! Igen, ez a probléma, hogy lehet, nem jól Szeretem Őt, vagy főleg magamra gondolok és nem rá, és ez a baj. Sajnos ez tényleg nem egyszerű, pedig annyira jó lenne, ha nem ártanék Neki, és én sem kínlódnék folyamatosan a fájdalmaktól és hiánytól. Mert Nekem tényleg nagyon sokat jelentene, ha érezném hogy jelen van, de bizonyára nagyon szarul van ő is, én meg még ezt csak tetézem, a ragaszkodásommal és szeretetemmel, de erősnek kell lennem, és lemondani Róla, az Ő érdekében, és nem bántani, nem zavarni. Csak mivel érzem, mennyire hasonló a Lelkünk, mert így érzem, és tényleg CSAK nála érzem így hogy megért, ez még duplán is nehezíti a dolgot, de akkor sem szabad, hogy kínozzam ŐT magammal, mert ez önzés, mégha nem is akarom ezt, de sajnos függök is, de majd valamit teszek, hogy ez megváltozzon. Mert nem lehetek ilyen önző, hogy csak magamra gondolok, mert így mindenki életét tönkreteszem, holott ez az én bajom, hogy beteg vagyok, és nem szabadna másokra "terhelnem" ezt. És próbálok is egyedül meglenni, és sokszor ki is bírom, hogy nem írok sehová, de sajnos egyenlőre eddig ez még csak rövid időszakokra sikerül.... és fáj, hogy nem vagyok még ennél is erősebb, de igyekszem és hiszem hogy sikerül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése