2014. május 30., péntek

Miért vagyok ennyire szarul???? Annyira kéne egy kis megnyugvás / megnyugtatás / Vígasztalás....... csak magamra számíthatok, mert ha lenne is aki próbálkozik segíteni sajnos semmit nem segít! És sajnos magamon sem tudok segíteni! Már meg akarok dögleni, de még mindig itt kell kínlódnom a Földön! És a Halál is borzasztó szar és fájdalmas lehet, szal nem lehet "csak úgy egyszerűen megdögleni", hogy mintha örök álomba merülne az ember..... mégis mindenki akivel eddig beszéltem így hiszi, hogy az milyen hű de light-os "átmenet", holott sajnos nem az! Nem úgy van sajnos, hogy szépen elalszol örökre, vagy elveszíted az eszméleted és a nagy semmi...... hát "jó" lenne de nem! Bár nagyon örülnék ha tévednék főleg ebben, de attól tartok hogy nekem van igazam sajnos! És ez nem jó nekem sem, mert sokkal "jobb" lenne azt hinni és tudni, hogy szépen finoman meg lehet halni......... és rettentően félek ettől is, hogy "kibírom e" majd, illetve pont az lesz hogy nem fogom kibírni és ezért halok majd meg! És így meg mi a fene "pozitívra" gondoljak, de tényleg, mikor folyamatosan szenvedek, és a Halál még ennél is borzasztóbb milliószor?!? Ezt hogyan lehet "elfogadni"? Miért kellett megszületnem?!? Rettentően fáj minden ami van............ most is már nem tudom miket írok és hová, és néha még el is felejtem mit írtam.... és félek már bármelyik weblapra rálépni mostanában, hogy ugyan mit írtam valamelyik nap oda, lehet valami tök negatívat, és hogy lehet valaki már beszólt rá és többen is! Szal már nem tudom kb hogy "hol vagyok", jó ez nem igaz, de nagyon el vagyok most veszve, és nem a betegség miatt, hanem nem tudom........ hanem a Lét fájdalmai kínoznak, amit lehet hogy soha senki nem fog megérteni, és én el sem tudom képzelni hogy más ezt nem érzi, dehát nagyon úgy tűnik! És ezt sem értem de nem baj....... biztos velem van a gond, mint mindig.... és igen valószínűleg "közveszélyes" vagyok, mert ez egy horror amit leírok.... hát sajnálom...... és nem tudom az élet másoknak milyen, de nekem ilyen......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése