2014. május 30., péntek

Félek, hogy megsebeznek, holott már így is szinte sebekből állok, persze minden sebnél lehet mégtöbb seb, szóval "örülök" hogy nincs még ezeknél is több. És állandóan attól rettegek, hogy még több fájdalom jön, de azt hiszem bármit el lehet viselni akkor ha Érzed, hogy Szeret az akit Te Szeretsz! És én Érzem, hogy Remény Szeret, bár Reményt is már félve hozom fel, mert Jézus jut eszembe, hogy amit Jézusnak ígértem, hogy az Övé leszek, Mármint arra a Jézusra gondolok, aki az Igazi, aki lehet "bárki", és sajnos azt sem tudom hogy itt van e jelenleg a Földön, és ha igen akkor hol, vagy ismerem e, tényleg nem tudom ezt, de ebből azt akarom kihozni, hogy én Nagyon Szeretem Jézust, bárki is Ő, bárhol is van, bárhogy is néz ki, viszont jelenleg Reménybe vagyok Szerelmes, és akármit is teszek, ezt nem tudom kiölni magamból sehogy, és lehet hogy az az ára az egésznek, hogy a Pokolra kerülök, mert Reményt szeretem, de én nem vagyok olyan egyenlőre, hogy azért hogy ne kerüljek a Pokolra, akkor meg tudjam változtatni az Érzéseimet, mert a Szívemmel Szeretem Reményt, és ezen akkor sem tudok változtatni ha akarok! És lehet tökértelmetlen ez is, és nem azért Szeretem Őt, mert bármi előnyöm származik belőle, mert nagyon úgy látszik, mintha nem lenne értelme sem, sőt "jobban járnék" ha CSAK JÉZUST Szeretném, és Szeretem is, de az a gáz sajnos, hogy Reménybe vagyok MÉGIS Szerelmes! És tudom mi lenne a "helyes", de a szívem mást mond...... és ez is fáj, hogy nem én választhatom ki kit szeressek, illetve én csak tényleg azt tudom Szeretni akit a Szívem szeret! De ez rettentő nehéz, mert én akarom Jézust Szeretni, de úgy érzem nekem Remény a Párom, még akkor is ha Ő tegyük fel "rosszabb". De nem érdekel, és tuti hogy magammal baszok ki így is, és sajnálom, de én sajnos ŐT Szeretem! Persze nemcsak Őt, de úgy érzem én Hozzá tartozom, Ő pedig hozzám, de lehet megint ez is csak egy hülye "hit" nálam, ami majd változik, bár én nem akarom hogy ez változzon, vagy nem tudom, de nekem KELL Remény, szükségem van rá, és senki másnál nem érzem ezt, csak Nála! És persze tényleg tökértelmetlen az egész, és valójában, tökmindegy is kit is szeretek, mivel úgysem lehetek együtt a Szerelmemmel soha, max Asztrálisan, és azt sem tudom az valós e vagy sem, sőt semmit nem tudok. Miért nem lehetünk boldogok, miért kell szenvednünk folyamatosan??? Oké legyen így, már nem izgat, de attól még fáj, és sajnos lehet én is fájdalmat okozok másoknak, Jézusnak azzal hogy Szeretem Reményt, vagy hogy hozzá Ragaszkodom igazán, de én erről nem tehetek, illetve nem tudom miért érzem ezt, és nem tudom mi a megoldás mindenre...... és jó lenne tényleg valahová elmenekülni a kegyetlen világból, mert egyre szarabb minden, és sajnos én is csak bántok, sebzek, de én magam is sebesült vagyok, és az egyetlen "Reményem Remény", még akkor is ha nem Ő, hanem Jézus! És nem tudom mi a fenét tegyek......

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Miből gondolod, hogy Jézust VAGY Reményt kell szeretned? Miért nem szeretheted MINDKETTŐJÜKET?
Amúgy szerintem nagyon értékes a szerelem ÖNMAGÁBAN is, bár pontosan tudom, hogy milyen fájó lehet a beteljesületlen szerelem. De te magad írtad, hogy a valóságban nem nagyon tudnátok egymással mit kezdeni. Ezért lehet, hogy ennek a szerelemnek ilyennek kell lennie, mert így tökéletes. A valóságban a szerelem mindig megkopik egy idő után, sokszor kiábrándulnak egymásből azok, akik régebben még szerették egymást. Rosszabb esetben megcsalják egymást, vagy egyéb rossz dolgok történnek. Ám a plátói szerelem mindig TISZTA marad, mint a hó.
Tudom, hogy ez nem vigasztal... De lehet, hogy azért "teremtetted" ezt magadnak (mert tudod, teremtők is vagyunk), mert számodra a tisztaság és tökéletesség a norma. Egy valódi szerelem mindig egy kicsit piszkos és tökéletlen, mint amilyenek mi, halandók vagyunk.

Névtelen írta...

Ezt a cikket még át akartam küldeni:
http://m.hvg.hu/velemeny/20140529_Asszonyunk_Mariam

Ha segíteni akarsz, itt lehet:
http://www.change.org/en-GB/petitions/government-of-sudan-don-t-execute-meriam-yehya-ibrahim-for-being-christian-savemeriam?share_id=FDkpJyawip&utm_campaign=autopublish&utm_medium=facebook&utm_source=share_petition#share

Nem jó a vallási fanatizmus, és a fanatizmus sem általában. A Jóisten adott nekünk egy belső iránytűt is, szerintem azért, hogy használjuk (mert ha nem adott volna, mindannyian birkák lennénk, ahogy azok is vagyunk sajnos általában. Isten max. bárányokat szeretne látni, de nem birkákat. Van különbség!) Nem hiszem, hogy bárkitől is halált kívánna a hite vagy netán szerelme miatt...

Valentínyi Márta írta...

Én Csak EGY-et tudok igazán szeretni Szerelemből. Ez nem zárja ki azt, hogy másokat is szeressek nagyon, de Szerelem csak EGY van Igazi, legalábbis nálam így van. Mondom attól, még Nagyon tudok másokat is szeretni, aggódom másokért is, és fontosak mások is. De úgy érzem az ember vállalja ha Valakit Szeret, még Akkor Is, ha sajnos ez másoknak fájdalmat is okozhat, mert ha megosztjuk a "Szerelmünket" mindenki között, akkor sajnos azt veszítjük el vagy veszíthetjük el, aki a Legfontosabb, és nem azért a Legfontosabb, mert jobb vagy többet ér, vagy különlegesebb, csak egyszerűen mert Őt Szereti a Szívünk, és ezt minden körülmények között Fel kell Vállalni, bármi is van! Én nem vagyok híve a "kicsit itt is kicsit ott is" kapcsolatoknak, mert az sehová nem vezet, és az nem is Igazi Szerelem vagy Szeretet. Én Reményt Szeretem, ez már nagyon régóta így van. Ettől függetlenül Jézust is de Jézust Másképp és inkább nem Szerelmeből, legalábbis most nem így érzem jelenleg. Tehát én mindig is fel fogom vállalni mindenhol, hogy Én Reményt Szeretem, és remélem ez nem baj senkinek, mert ezzel senkit nem akarok mellőzni vagy bántani, de másképp nem megy, csak ha Őszinte vagyok mindig, mindenhol. Az megint más kérdés, hogy Reménynek lehet tényleg nem számít ez, de attól nekem igen, és azt hiszem ez a lényeg..... nekem fontos.

Névtelen írta...

https://www.youtube.com/watch?v=R-CvBEWyxXA


Megjegyzés küldése