2014. május 26., hétfő

Ma nagyon írhatnékom van :D Vagy 4-5 bejegyzés egyszerre, hűha! :)))

És még mindig csak közölnék és közölnék..... most voltam a Pro Ana Fórumon, nem a sajátomon, hanem a másikon. Írtam oda, először a témához kapcsolódóan, hogy megint koplalni akarok majd. Aztán láttam, hogy a másik topikba is írtak mások, amit létrehoztam.... mondjuk az a topik kicsit ilyen "hülyeségem" is volt, nem oda való téma, ilyen Reménynek szóló szerelmi topik lett :D Mondjuk kicsit hülyén mutat egy anás fórumon egy Remény nevével ellátott című topik, de sebaj :D Elfér az ott! :D De még írtak is bele! Na mindegy, de abba írtam az Autizmusról, hogy nekem van olyan diagom is, mondjuk én azt nem láttam leírva, de itthon állítják, hogy benne van ez a diagnózis is a papíromba írva. És utánaolvastam és tényleg igaz rám minden! Mondjuk inkább az Asperger jellemzői igazak, az Autizmusról nincs sok leírva a Wikipédián. Megemlítettem ezt egy fórumon, hogy én olyan vagyok, és mindenki ott is csak leszólt, hogy "Aki Skizofrén, az nem lehet Autista!". Mondjuk nem értem miért zárná ki egymást a két betegség. Szal nem hitték el, de nem baj, a lényeg, hogy én tudom mi a helyzet. Meg tényleg nem arról van szó, hogy olyan nagyon Autista is akarnék lenni, de azért ha igaz, akkor miért tagadjam? És elolvasva a betegség leírását, hát igencsak jellemző. Most belinkelem a leírást, csak azért, ha valakit érdekel....... És az meg már hidegen hagy hogy bárki is hisz nekem. Mondjuk nem értem, miért kell kétségbe vonni ezt, mert valaki azt hiszi csak úgy lehet ahogy ő gondolja, holott le van írva, hogy Az vagyok! Persze gondolom, nem annyira egyértelmű ez, mivel nem súlyos ez nálam, de azért van. Hát sajnos elég sok betegségem van már......... de ezeket nem én találom ki, persze lehet úgy tűnik, meg mondjuk végülis érdekel is ez a témakör (a betegségek), de soha nem írnék olyat, ami nem igaz!


A leírás: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése