2014. április 8., kedd

Na, voltam boltban vettem 1-2 dolgot. Vettem kókuszreszeléket (kókusztejhez), holnap meg szeretném csinálni, ha jól leszek. Vettem ezen kívül Hamlet-et és Puffasztott Rizst. Érdekes, hogy a Hamlet-ban, kb fele annyi a kcal mint a Puffasztott Rizsben, pedig a Hamlet finomabb. Nem tudom mennyire megbízható amit ráírnak. Natúr ízűt vettem, kukoricásat nem mertem. Akartam még venni Zabpelyhet (sosem vettem még, azt sem tudom hogy néz ki), de az nem volt. Legjobb lenne Bioboltban vásárolni, csak az meg marha drága lenne.... Na, de változások vannak folyamatban az életemben, rendbe fogom hozni magam, lefogyok 40 kg alá, és egészséges leszek (legalábbis ez a terv). Szeretnék normális életet, dolgozni, élni mint bárki más. Nem akarom betegen leélni az életemet! És rendbe is fogok jönni, tudom, mert teszek érte.

Nem érdekel, 
JÓL LESZEK!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése