2014. április 8., kedd

Életmód váltást tervezek

Sajnos a napokban híztam, és nem tudok leállni az evéssel, pedig le kéne. Egyszerűen nem megy a koplalás... van hogy egész nap kibírom kaja nélkül, de este mindig rámjön a farkaséhség, és egyszerűen nem bírok magamnak megálljt parancsolni. Nem tudom miért vagyok ilyen akarat gyenge, hiszen régebben tökjól bírtam, bírtam a szenvedést, és akkor fogytam... a mai nap végülis egész jól alakult (eddig), 1 kávé volt, meg voltam bicózni, illetve befizettem a telefont (kb fél óra bicaj), nem sok, de kis mozgás mégis. Nagyon ki kéne bírjam... és van egy másik barátnőm is, aki néha ír tanácsokat, hogy ő hogyan fogy, de egyszerűen annyira macerás betartani mindent, hogy én már az elején feladom sajnos :(( Pedig írt olyat is, hogyan lehet kókuszreszelékből kókusztejet csinálni, most ezt kéne megcsinálnom, mert állítólag egészséges, és jó fogyis kaja, meg sokmindenre jó még. De egyszerűen nem tudok mindenre figyelni. Úgyértem, pl írta azt is hogyan mossak hajat, azóta úgy is csinálom (szódabikarbóna + víz almaecettel elkeverve), s valóban rengeteget segít... csak ennyi tanácsot nem tudom hogyan alkalmazzak, mert rengeteg dolgon változtatnom kéne. Persze lassan talán mégis menne. Csak mire mindent beszerzek, megcsinálok..... hát az rengeteg idő..... de tuti megérné, csak egyszerűen nincs annyi és akkora türelmem.

Elég semleges nap volt a mai, igaz pakolásztam picit a szobámban, rendet raktam, az akváriumot is ki kéne takarítani, de ahhoz ma nem volt energiám. Majd jönnek festeni a fürdőszobát, meg konyhát, valamelyik nap, hát nagyon örülök neki mondhatom... persze jó lesz, hogy szép frissen festett lesz, de megint egy nap amikor bent kell lennem a szobámban, s felfordulás lesz az egész lakásban. Szal aznap nem tudok majd semmit csinálni. 

Picit jobban vagyok megint, csak nem nagyon találok értelmet semmiben. Nézem a Facebookot, de közben nem érdekel mi van rajta, csak múlatom az időt.... jó lenne valamit sportolnom, de először valami light-os laza torna kéne.... azon gondolkoztam, el kéne menni valami ilyen torna klubba, bár félek, hogy kiröhögnének magukban.... szégyellek elmenni.... Azt hiszem itthon ismét elkezdek majd tornázni mától, meg mindennap séta a városba és vissza. Hát lehet lesz olyan nap hogy nem lesz energiám, de megpróbálok minél többet mozogni. És akkor is megcsinálom a kókusztejet. Az a lány akiről írtam, hogy nagyon lefogyott, asszem 38 kg.... tök jó neki, én nem tudom hogy csinálta.... én meg kb 10 kg-al több vagyok. De valahogy le fogok fogyni, nem érdekel.... csak olyan nehéz leadni minden egyes tized kg-ot...... :( Na nem baj, most erőt veszek magamon, és megtervezem hogyan is fogom ezt összehozni :) Bárcsak mindennap jól lennék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése