2014. április 15., kedd

Csak Te

Drága Remény... Csak Te tudsz megnyugtatni senki más... Volt az asztrális világban akik "bepróbálkoztak" nálam szex terén, és volt akinek "engedtem", de mégsem volt olyan mint veled. Illetve konkrétan egy valakinek "engedtem" rajtad kívül, akit szeretek, de én mégsem tudtam jól érezni magam vele. Vagyis jó volt, meg megnyugtató, de mégsem annyira jó mint Veled. Nekem Te kellesz és nem más, és nem akarok mást, csak néha már nem tudom mit érezhetsz, pedig valahol érzem, hogy nem lehet véletlen, hogy Téged tudlak érezni, mást meg nem.... vagyis Nálad érzem az érzéseket, a vágyat, a jó érzést, de másnál csak silány "másolatát".

Én az előbb kicsit túlszámítottam az erőmet... azt hittem fel bírok kelni az ágyból. De egyszerűen lebénultam.... aztán valahogy, valami iszonyú erőfeszítés árán, MÉGIS ki bírtam kelni, hogy ezt kis rövidke bejegyzést beírjam ide (Neked). Hiányzol Drága, és Szeretnék Veled lenni és érezni, hogy szeretsz.... annyira szeretnélek érezni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése