2014. március 31., hétfő

Where are you...? :)

Nem tudom, de valahogy mintha mégsem ŐT éreztem volna teljesen.... mintha valami bántaná, vagy valamit hiányolna.... azt hiszem igen, én sem voltam ott egyáltalán, mert valamit éreztem, ami távol tartott, talán az, hogy nem bíztam eléggé..... a kétségek gyötörtek, az hogy csak az érzéseimre szabad hagyatkoznom.. pedig éreztem valamit, de mintha nem Ő lett volna.... nem is tudom.... tényleg, mintha valami miatt szomorú lenne, vagy nem akarná, vagy csak engem akart volna vígasztalni..... pedig nagyon jó lett volna érezni ismét ÚGY, ahogy akkor, s tudom ha érzem Őt, én is azt tudtam volna adni, amit akkor. <3

De azt is tudom mi volt az egyik "baj"... az hogy rettenetesen leeresztett legyengült állapotban "csináltuk".... Mégis állandóan Utánad vágyakozom! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése